Goedemiddag allemaal,
Ik ben Renzo, eigenaar van Airsoft-Legends, een shop die inmiddels al 5 jaar bestaat waar we reuze trots op zijn.
Begonnen als webshop vanuit huis in een kamertje van 1.5 x 3 meter met een fulltime baan ernaast en nu uitgegroeid tot een webshop met ruim assortiment en een fysieke winkel die van Dinsdag t/m Zaterdag geopend is incl. 2 koopavonden op Donderdag en Vrijdagavond.
Normaal gesproken hou ik altijd afstand van forums zoals deze puur om het feit dat je nooit aan een ieder zijn verwachtingen kan voldoen en naast dat vind ik natuurlijk dat een ieder recht heeft op zijn eigen mening of deze nu pos. of neg. is
Over het algemeen ben ik wel een stille meelezer om zo eventuele punten op te pikken die we kunnen gebruiken als feedback en hiermee aan de slag te gaan.
Na het lezen van de posts in dit topic wil ik iedereen bedanken voor de lovende woorden, dat doet mij zeer goed!
Wat betreft de "Kan ik je helpen" verkoop houding, ben ik zeer voorzichtig mee want ik hou er zelf ook niet van op die manier in een winkel aangevallen te worden. Zelf vind ik het ook altijd zeer prettig om op mijn gemakkie rustig rond te kijken en als ik een vraag heb de verkoper aanwezig even aan te schieten maar dat is inderdaad denk ik een persoonlijk dingetje
Verder blijven en zijn we altijd bezig bepaalde zaken op te pakken om onze dienstverlening nog verder te optimaliseren.
Onze missie is dan ook "Behandel je klanten zoals je zelf ook behandeld wilt worden" we spelen met zijn alle een Gentlemans game en waarom zou dit in een winkel ook niet zo mogen zijn?!
Voor degenen die nog niet in onze shop geweest zijn, kom een keer langs, al is het alleen maar om even rond te kijken en een babbel te houden, altijd gezellig