Airsoft newbie

Chopie

New Member
4 nov 2015
1
0
Trophies
1
Hallo ACN'ers.

Ik ben Vladimir ,33 jaar oud en ik kom uit Lexmond. Maar zoals mijn naam zegt ,ben inderdaad van Russische afkomst.  Paar maanded geleden op YouTube had ik wat filmpjes tegen gekomen van Airsoft en werdt ik gecharmeerd.  Zelf werek ik in bouw bij een afdichtingsbedrijf en als hobby was ik als een gamer actief ,onder andere met titles zoals Battlefield series(daarvan dan nicknaam Chopie). Daarom vondt ik Airsoft zo aantrekkelijk en wil keer of meer toch proberen.   Ik heb total geen Airsoft ervaring of kennis behalve wat ik op internet kon vinden. Dus heb vorlopig nog geen lidmaatschap bij NABV en aangezin dat feestdagen komen er aan ,denk dat ik nog even me wacht tot begin volgende jaar.

Ben ook van plan op 21 november naar Tactical Adventure Beurs te gaan ,wat meer informatie te krijgen en gewon even kijken hoe en wat ,lijkt mij erg leuk.

Met vrindelijke groet , Vladimir.

Hahaha,dit gaat verwarring geven denk ik zo.

Maar een warm welkom op ons forum Vladimir.(tss,dit is toch wel weird)
Wij zijn de 21e met een aardige delegatie op de beursvloer te vinden,hoop je dan te ontmoeten.

Hahaha lachen... ok dan.  Iedereen noemt me Vlad. 

Dank je wel naamgenoot =) En  Spasibo, Stey.

Maar heb mijn huiswerk ook gedan xD

Vladimir czech ^^ en Stey , deze zin :"Privet! Nadeyus ponravitsya vashe prebyvaniye!"   klinkt betje verkeerd ;) Maar geinig !

Wij zijn de 21e met een aardige delegatie op de beursvloer te vinden,hoop je dan te ontmoeten.

Het zal top zijn , maar ik heb geen idee wie is wie en hoe kan ik jullie herkenen.

Trouwens Stey bratishka... Is het moegelijk om Russische BDUs zoals Gorka en Ratnik in Nederland te vinden?

Здравствуйте!

Je moest eens weten aan hoeveel Rusgear je kan komen, mijn kasten puilen uit. 

Je kan ons herkennen aan onze ACN-vesten en petjes.

Ok top Vladimir, ik zal mijn ogen open houden =)

Здравствуйте!

Je moest eens weten aan hoeveel Rusgear je kan komen, mijn kasten puilen uit. 

добрый день!  Leuk ,ben benieuwd. Waar zijn die kasten!!!!! xD

Welkom  Vladimir,

Ik kom zelf uit Ameide , jouw niet onbekend denk ik

we hebben een leuk team "Scumbag Squad"

dus als je interesse heb ,of iets wil weten,

laat het even horen

Groeten,

Ivo.

Welkom Chopie,

JA, ik noem je maar meteen bij je bijnaam om verwarring te voorkomen XD

Ik ben er ook bij de 21e, mocht je de ACN patches zien, voel je vrij om ons aan te spreken.

tot dan!

@Chopie,

welkom op dit super gezellige Forum,

ik ben de vrouw/schietmaatje vam @Vladimir, en de meeste noemen hem ook Vlad of Vladdi,

ik meestal Vla,

heel veel plezier hier op dit forum en hoop je snel in het veld te zien,en natuurlyk de 21ste op de beurs

Oh JA : kyk uit,

dirt is een verslavende hobby/sport

Welkom :D Leuk dat je de 21e komt kijken op de beurs. Genoeg te zien qua gear en replica's. Volgens mij dit jaar ook weer wat meer kans om al zelf iets te ondernemen. 

@Chopie,

welkom op dit super gezellige Forum,

ik ben de vrouw/schietmaatje vam @Vladimir, en de meeste noemen hem ook Vlad of Vladdi,

ik meestal Vla,

heel veel plezier hier op dit forum en hoop je snel in het veld te zien,en natuurlyk de 21ste op de beurs

Oh JA : kyk uit,

dirt is een verslavende hobby/sport

@lotte, je vergeet nog enkele bijnamen voor Vladimir. Ik zal ze er even bij zetten:

: lekker ding, knapperd, gast, dude, bro, sexy m*therf*cker, lieverd, schat, schatje, schatebout, en nog wat in die trend XD

@Manders en @Chopie,

dat zyn ongeveer ok wel zyn bynamen voor hem,hihi,

Maar bepaalde bynamen hou ik lekker voor myzelf

Ja Bedankt allemaal.

Haha gezellig boel hier zo =) .  En ik vind prima met Chopie als bijnaam.  Ben van de week bij Combat Shop in Montfoort geweest ,ze ziten nog geen 2 minuten van af bedrijf waar ik werk. Heb wat leuk dingen daar gezin ,ik mogt zijn Full mettal M4 replica met alles er op er aan in handen houden. Ja heel erg leuk en idd verslavend.   En tot over een week dan.