Airsoft op de motor

tacfly6

Member
14 mei 2019
14
2
Trophies
5
Hoi iedereen,

Is het mogelijk om naar een airsoft event te gaan op de motor met je replica's achter op je rug? (in een dichte tas met sloten uiteraard)
 
Als jij de replica's zo verpakt dat ze degelijk vastzitten en van sloten voorzien zijn, en niet zichtbaar zijn als zijnde replica's, is dit geen enkel probleem. Ditzelfde geld voor autovervoer of vervoer met het OV.
Ik zou dus niet met tassen gaan rijden waarin zich duidelijk de vorm van een replica voordoet, maar iets wat solide is en geen vorm aanneemt. Hier komt gewoon een stukje logisch nadenken bij kijken :), en dat heb je prima op orde aan je post te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: tacfly6
Load out idee:
rpg_on_bike.jpg


Iraans rpg team op de motor
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM
Ik dacht er in het begin ook een paar keer aan. Heb zelfs een keer met mijn zijkoffers en baggagerol alles proberen te passen.
Maar zodra je al je gear een beetje bij elkaar hebt, is het al niet meer praktisch om het mee te nemen.

Maar alles kan. :D

too much.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: tacfly6 en Eviltwin-NL
zou uberhaubt afraden om met een rugtas te rijden.
Als je koffers hebt zou ik zeggen doen.
Anders kijken of je kan carpoolen of spullen op je motor binden.
 
Koffers gaat em nie worden op een cbr125r. Pas heb ik geprobeerd met andere zware bagage te rijden in een rugtas. Is allemaal goed te doen zolang de tas niet te breed is zodat je fatsoenlijk zicht in je spiegels hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy
Sowieso met een 125cc extra gewicht meenemen en dan de snelweg opgaan, lijkt me niet heel praktisch.
En dan geen zijkoffers, maar met een koffer/tas op de rug. Dan denk ik dat het na 1 keer proberen wel duidelijk is. :eek:

Misschien moet je ook even je topic titel veranderen naar: "Airsoft op de brommer". :D:D:D:D grapjuh!