AIRSOFT SKIRM @ CQB-CITY ARNHEM 18-9-16

Valmijaan

Well-Known Member
7 sep 2016
433
167
Trophies
14
Hallo,

Ik was van plan om hier heen te gaan als mijn eerste skrim, wie gaat er nog meer?
Ik beschik nog niet over eigen gear dus dat zal een huursetje worden, heb al wel een camo broek en shirt en een walther ppq op veer druk :p

Ik zal eens kijken of ik erbij kan zijn. Dit is wel het veld waar ik het vaakste naartoe ga.

• Leuk
Waarderingen: Valmijaan
Leuk! Ik moet even kijken hoe ik financieel zit. Wellicht zie je me ook zondag.

• Leuk
Ik zit even af te wachten of een kameraad moet verhuizen op die dag anders ben ik er ook bij.

Als ik ga dan heb ik evt ook een replica over mocht er iemand geïnteresseerd zijn.

Ik zit even af te wachten of een kameraad moet verhuizen op die dag anders ben ik er ook bij.

Als ik ga dan heb ik evt ook een replica over mocht er iemand geïnteresseerd zijn.
Oe Oe Oe ikke Ikke Ikke^^ :) die gast zij dat ze ruk leen sets hebben daar die vaak problemen hebben

Oe Oe Oe ikke Ikke Ikke^^ :) die gast zij dat ze ruk leen sets hebben daar die vaak problemen hebben

Ik heb daar ook een keer een replica gehuurd en het zijn inderdaad geen toppers, zo'n afgetrapt Ika Zuchi / Dragon geval. Ik heb een Ares AM-014 over die wel recht schiet. Anders mag je ook wel even met m'n AUG rondlopen, kun je een beetje kijken wat je past.

• Leuk
Ik ben er helaas niet dit weekend (ben er vorig weekend geweest). Vind het een leuk veld, dus ook mij zullen jullie vast een keer treffen daar.

Als jullie mij zoeken ik zal de noob zijn met marpat (digital wooland camo.) die waarschijnlijk veel om zich heen kijkt naar alle mooie replicas :p of roep een keer hard Michel komt het ook goed haha

Als jullie mij zoeken ik zal de noob zijn met marpat (digital wooland camo.) die waarschijnlijk veel om zich heen kijkt naar alle mooie replicas :p of roep een keer hard Michel komt het ook goed haha
Ik kreeg net van m'n maat te horen dat ik dit weekend moet komen klussen, dus ik kan dit weekend niet naar Arnhem komen. Maar ik kom er geregeld, dus we zullen elkaar wel een keer spreken.

• Leuk
@Rick191
Hey jazekrs wel een paar kills denk stuk of 4/5 alleen is het mij niet makkelijk gemaakt, de bril die ik daar kreeg was echt zwaar ruk en was 90% van de tijd beslagen anders was het een stuk beter gegaan denk ik :)
Maar was zeker leuk en heb een goede indruk kunnen krijgen van wat voor gear echt belangerijk is.
Gelijk dus een goede anti fog bril besteld.
Game modes gespeeld:
Capture the flag
Middle flag
Team deathmatch
V.i.p
Infected

Met andere woorden een dag vol plezier :)
Hopelijk zien wel elkaar een keer daar denk dat het wel even duurt voordat ik weer speel aangezien ik wel een goede replica wil ( maar op uitnodiging om daar te scrimmen met jullie wil ik best nog keer huur setje nemen ;)
Bedankt voor de intresse ;)

• Leuk
Waarderingen: Jan en Rick191
Een goede bril is zeker belangrijk. Vooral ééntje die niet beslaat inderdaad.
De komende paar weken ben ik nog druk in het weekend, maar ik denk dat ik 9 of 23 oktober wel kan.
Eens kijken of m'n maten ook willen.