Airsoft sniper geweer

Jans48

New Member
17 aug 2014
2
0
Trophies
3
Beste mensen,
Ik wil binnenkort een sniper geweer kopen.Welke kan ik beste nemen en waar is deze te koop.
Jans
 
voordat je gaat kopen. Heb je al ervaring met het spelen met een assault replica?als je als 1e replica een sniper koopt dan kun je best bedrogen uit komen. Wil je er echt mee sniperen kost dit je ca €1000,- bovenop aanschaf prijs aan upgrades. wil je dit niet kun je beter een aeg nemen omdat je dan net zo ver kan schieten maar vaak minder accuraat.
 
Ben het met D van Kampen eens, als je als 1e replica een sniper neemt dan gaat het inderdaad heel veel geld kosten voordat je echt goed mee kan doen. Dus ga lekker voor een assault.

Alleen gaat dat geen 1000 euro boven op je aanschafprijs komen maar rond de 500 euro.

Maar dat ligt allemaal aan de sniper die je koopt.

Maar aangezien je het woord geweer gebruikt ga ik er van uit dat je geen ervaring hebt want dan zou je wel weten dat je de replica's geen geweer noemt maar replica's of AA's (Airsoft Apparaten)
 
@Mobius001, bijna goed. T is Kempen naar de mooie regio in NL en BE ;)
 
Niks mis met Kampen WANT DAAR WONEN WIJ!!!! :p
Ik ben het verder wel aardig eens met beide heren.
Sniper is niet echt een starters rol in het airsoft wereldje.

€300 tot €500 is inderdaad wel een redelijk gangbaar bedrag voor het upgraden van je sniper.
€1000 lijkt me wel heel veel.
 
Dat ligt geheel aan de persoon. Ik ben begonnen als sniper en ik wel bijna niks anders. Dus wat voor een ander niet leuk is kan dat voor een ander wel zijn. Maar als je een sniper wil kijk dan eerst welke je wilt model spring of gas enz.
 
@Jans48
Ter verduidelijking en om het meteen goed aan te leren!
We spreken in de airsoft niet van een geweer of gun of whatever, maar we hebben het over:- Een <b style="font-family: 'lucida grande', 'Lucida Sans Unicode', tahoma, sans-serif; line-height: 1.7em;">Airsoft Apparaat </b>(AA)
- Een <b>Replica</b>
 
Niks mis met Kampen WANT DAAR WONEN WIJ!!!! :p
Ik ben het verder wel aardig eens met beide heren.
Sniper is niet echt een starters rol in het airsoft wereldje.

€300 tot €500 is inderdaad wel een redelijk gangbaar bedrag voor het upgraden van je sniper.
€1000 lijkt me wel heel veel.
Toothless en Sabretooth hebben wel zo'n bedrag erin gestoken maar dan heb je ook 1tje die poepgoed en netjes ver schiet
 
Op het moment ben ik me ook aan het orienteren op Sniper replica, weet je toevallig ook wat voor replica Toothless en/of Sabretooth hebben?
 
Om een idee te geven wat voor kosten erbij komen kijken zal ik mijn keuze eens delen:
Maruzen Sniper: 275 euro.Extra magazine: 15 euroBetere veer: 12 euroNieuwe Cylinder set: 130 euroMetalen trigger: 82 euro2x Barrel Spacer: 16 euroScope: 40 euroPistool AA: 57 euroExtra magazijn: 10 euro.
Totaal: 637.Dat is zonder verzendkosten en zonder eventuele invoerrechten and whatnot.
En dat is alleen de sniper, dan krijg je de rest die er bij hoort ook nog... Denk aandingen zoals Camo, BBs, holster voor pistool (indien nodig), sling.. etc etc.
 
Hangt van het merk af. De goedkopere modellen (lees: Well) zijn een wildcard qua accuraatheid.
De duurdere (lees: TM) merken zijn japans en die laten weer te wensen over qua range (ivm Japanse wetgeving die de de FPS beperken).
 
Als je zoveel gaat upgraden dan kan je idd beter een Well kopen, dan heb je soms ook nog een scope en 2poot bij (voor 120-140 euro)
 
Ik ben me nog aan het oriënteren maar het prijsverschil tussen verschillende merken valt heel erg mee wanneer je de upgrades meetelt.

De belangrijkste factor, IMHO, is heel simpel: het uiterlijk. Welke vind je het mooiste? :-D
 
Yup maar dat is met alles zo :p het is gewoon 1 grote modeshow haha
 
@Eposis Ik heb zelf deze besteld: http://gunfire.pl/product-eng-1152203061-MB4403A-sniper-rifle-replica.htmlDenk je dat ik veel kwijt ben aan upgraden? En is het moeilijk om zelf te doen denk je?
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">@Molok </font>Wat noem jij veel? Een paar honderd euro kan makkelijk maar het hangt er ook vanaf hoeveel je uit wilt geven. Je hoeft natuurlijk niet het duurste van het duurste te nemen. Ik raad je aan om jezelf er in te verdiepen en een overzicht te maken van welke upgrades je nodig hebt (lees: wilt) en hoeveel ze kosten. Vervolgens kun je dan kijken welke je op korte termijn en lang termijn wilt installeren. Ik heb zelf een Google Sheet gemaakt en ik kreeg daardoor een stuk meer overzicht.
Ik weet niet hoe handig jij bent en wat je wel en niet kan. In principe is het niet moeilijk, als je een beetje technisch inzicht hebt is het goed te doen. Ook hiermee geldt: doe je research. Ga eens kijken op YouTube en zoek naar filmpjes over hoe je je airsoft apparaat upgrade. (Tip: zoek ook naar filmpjes over hoe je je airsoft apparaat moet onderhouden, die tonen over het algemeen goed hoe het apparaat in elkaar zit).
Verder moet je er rekening mee houden dat sommige onderdelen elkaar beinvloeden. Je kan er wel meteen een sterkere veer inzetten om de FPS te verhogen, maar dan kan het zijn dat je cylinder of trigger het begeeft. Dus als je je veer vervangt moet je die twee ook vervangen. 
Het gaat de nodige tijd kosten om alles uit te zoeken maar dat is zeker geen verspilde moeite. Als het goed is weet je aan het eind van de rit precies hoe je airsoft apparaat in elkaar zit, hoe alle onderdelen werken, wat de onderdelen doen en hoe je ze moet vervangen. 
om je op weg te helpen is hier een handige link: http://www.airsoftsniperparts.com/upgrading-an-l96

Van de PDI site heb ik ook een hoop geleerd. Het Engels is best wel brak maar het geeft je wat goede aankopingspunten: http://www.x-fire.org/e.index.htm
Verder heb je veel aan YouTube en Google.
Met mijn sniper (Well, MB04) begin ik met het vervangen van de barrel en de hop up chamber. Bovendien zal ik gelijk twee barrel spacers installeren. De rest van de upgrades zie ik daarna wel. Op die manier kan ik de kosten spreiden en eerste wat gevoel krijgen voor mijn rifle. Ik heb voor meer dan 300 euro aan upgrades in mijn lijstje staan hoor, waaronder de veer, cylinder, trigger, silencer, optic en andere spullen. Maar eerst maar eens met de rifle zelf spelen voordat ik hem compleet ga verbouwen.
Veel success iig. :)
 
@Eposis
Dat is een dikke bult info. Ik ga hier even rustig voor zitten alles door nemen.Bedankt voor je tijd man, dit is heel nuttig! :)
 
@Eposis
Ik ben inmiddels al wat veder en ik heb en een scope op het oog en een cylinder op het oog.Ik weet alleen niet zo goed wat voor spring it er in moet zetten want ik wil natuurlijk niet voorbij de 500 fps komen.