Airsoft sniper geweer

Volgende week is mijn eerste skirm met mijn Sniper, de beginnersdag bij Balls & Arrows op 11 oktober.
Mijn Sniper replica is helemaal tip top in orde voor zover ik het kan testen. Maar we gaan het beleven volgende week. :-D
 
Om dit topic nog even volledig te maken nog even een afsluiting.
11 Oktober heb ik de ACN intro dag bij Balls & Arrows gehad. Echt heel erg naar mijn zin gehad en absoluut voor herhaling vatbaar. Snipen vind ik geweldig, veel leuker als met een AEG. 
Eindelijk een beetje de ruimte om mijn replica te testen. Aanvankelijk was de hopup nog niet goed afgesteld, deze had een afwijking naar rechts waardoor ik extra moest compenseren. In de pauze heb ik de hopup goed afgesteld en daarna ging het al gelijk een stuk beter. Ik heb nog geen camo dus het was een beetje behelpen maar dat maakte het voor mij juist extra interessant.
Hoewel de Well sniper replica wat goedkoop aanvoelt (plastic behuizing) is het toch een degelijke replica voor een beginner zoals ik. De replica is makkelijk te demonteren en te onderhouden en ook het vervangen van onderdelen is heel goed te doen. Door het gebruik van standaard L96 onderdelen zijn upgrades relatief makkelijk te vinden en te installeren. Ik ben er blij mee. 
 
Deze is ook heeeeeel accuraat. 
cOC4hCB.jpg

No way!!!De Kalasjnikovs staan er juist om bekend dat ze dat dus juist NIET zijn.(ghehehe)Cheap maar inaccuraat.