Airsoft SV-98

Yay or nay?

• Totaal aantal stemmers
    17

Foodie88

Well-Known Member
23 aug 2016
431
233
Trophies
16
Ik kwam dit tegen:

x1_sv98v4.jpg

x2.jpg

x2.jpg

Een Russisch bedrijf dat airsoft SV-98s bouwt basis van de Maruzen Type 96, met custom upper en een houten body gemaakt van plywood dat ze ook bij de originele gebruiken. Zal vast een rib (of meerdere) uit je lijf kosten maar wel heel gaaf!

Bron: http://antisniper.ru

Ik ook. En dan even vasthouden en roepen 'look behind you, a three-headed monkey!' en dan wegrennen :D

Heb al eerder gezocht naar een SV98, tot nu toe inderdaad alleen het Russische bedrijf dat ze (in opdracht) maakt. Kosten? Volgens mij al snel richting de 2000 euro compleet. Ik heb het er zelf niet voor over maar het ziet er wel vet uit natuurlijk.

Jep! super ding! Helaas gruwelijk duur bij anti sniper...maar wel de beste sv-98 airsoft versie.....
Verder word er vooral veel huisvlijt gedaan &dat ziet er ook wel super uit, maar dan moet je het wel kunnen.

Kleur en carry handle vind ik nou niet echt mooi.

Los van het feit dat ik hier geen 2000 euro voor over zou hebben, zou ik zelf ook niet voor een carry handle of voor deze kleur gaan. Echter, zoals @Stey al zegt, is de kleur wel de klassieke kleur van de SV-98. Het is zeker wel Russische bolt action sniper rifle (als je de Mosin Nagant even buiten beschouwing laat - moderne bolt action sniper rifles dus)! Ik vind ook het design van de grip heel erg cool. Daarnaast vind ik de GOL Sniper Magnum één van de meest vette sniper rifles die er is en die maakt deze Russische site blijkbaar ook.

Echter, zoals @Stey al zegt, is de kleur wel de klassieke kleur van de SV-98. Het is zeker wel Russische bolt action sniper rifle

Je vraagt toch Yay of Nay.
Zowel de real steel versie als de airsoft versie vind ik niet mooi.
Ongeacht hoe realistisch/klassiek hij wel niet is.
Is mijn persoonlijke mening.

En ik spreek jouw persoonlijke mening ook niet tegen, die mag iedereen hebben en ik deel hem zelfs :) ik voeg er alleen de informatie aan toe dat het niet te maken heeft met een lelijke kleur die de bouwer heeft gekozen, maar dat het origineel ook zo is.

Ik zou zelf een bruine of grijzige kleur erg mooi vinden, check deze pagina maar eens: http://www.springercustomworks.com/color-card

Nee, de echte versie is ook gemaakt van gelamineerd hout. Dus dat patroon in het hout is wel inherent aan het model.

• Leuk
Waarderingen: Stey
Gave rifle ja! Maar idd de kleur, hoe realistisch ook, seht nicht aus!!

Hoop doekoe maar dan heb je wel wat!

In my opinion get a sniper compatible with all VSR10 parts.
The sv98 has disadvantage more than it's worth, even if you want to base your decision on the exterior the m24 sniper rifle series look away better (at lest in my point of view).

• Leuk
Waarderingen: Jan
Samriey, this one is based upon Maruzen Type 96 so it should be compatible enough - but yeah, performance wise a VSR10 platform is still better (hence I am building one - check my other topic ;)). However, someone that shells out 2000 euros for this is likely not doing it for the performance factor but for realism and authenticity! I like M24's but honestly they don't have that much 'mojo' to me. Then I'd rather go for Cheytac M200, Silverback SRS or GOL Magnum. Or a Walther WA2000 :oops:

I do follow that topic (Foodie's Bar 10 sniper build) and read each comment, you're doing great up there. I'm very familiar with Spring Powered Sniper Rifle and their upgrade and common problems due to most of my friends advanced airsoft snipers so i gained good experience and knowledge through them. In my mind big project i wanna make it happen in the future which I am look forward to build SVD dragunov but in this project i will put all my knowledge and experience and capabilities to build this one..
SVD.jpg

Do you know what brand yet @b.samriey ?
I'm currently finishing my SVD-kit and looking to buy an A&K SVD.
Eventually it will have an original SVD wood kit.