Airsoft Team Training Day - 14 december op De Vlasakkers - Amersfoort

drinken wordt het voor my niet,een beetje maar,over-aktieve blaas,zal dan meer in de bosjes zitten of zo,niet erg handig dus

Ik moet nog ff kijk misschien heb ik dan een verjaardag. Dus moet ik eerst ff naar vragen of hij het dan ook viert. Zo niet ga ik wel mee denk ik.

Ik moet nog ff kijk misschien heb ik dan een verjaardag. Dus moet ik eerst ff naar vragen of hij het dan ook viert. Zo niet ga ik wel mee denk ik.

Anders neem je hem mee. ;)

Gereserveerd! Ik neem (na goedkeuren Christiaan) mijn camera mee om een soort dagboek door de dag heen te maken :) Hopelijk worden we ingedeeld met gezellige ACN vriendjes ^_^ Dan komt dat helemaal goed! 
Alleen zien of ik nog een shotgun microfoon kan regelen voor op mijn camura! <- Japans uitgesproken ;) 

ii ben benieuwd,dit is voor my de eerste keer,en heb er zin in en weet niet wat ik moet verwachten,hopelyk is het weer ons goed gezind,en neem voor de zekerheid wat regenkleding mee, en een Kachel (geintje)

Komt er toevallig iemand langs Houten (net onder Utrecht) die mij ff wil oppikken? ;)

@Peter,

Ik kom vanyuit Den Helder, en kom wss niet langs Houten,ik zal het ff voor je uitzoeken,dan hoor je het nog van my

En omdat @Sander sjaak afhaak is, heb ik nog een daypack met een camelbak over. Laat maar weten als ik het mee moet nemen..

Dat kan ik wel doen, @Peter, mits je voor een kopje koffie zorgt

Graag! Suiker en/of melk?

En omdat @Sander sjaak afhaak is, heb ik nog een daypack met een camelbak over. Laat maar weten als ik het mee moet nemen..

Ik neem m'n eigen tas mee, is dan wel geen camo rommel, maar kan ook prima.

Bedankt voor het aanbod. ;)

@campesteijn,

ik weet niet of @Jan Hoos al een rugzak of iets heeft,mss kan je het voor de zekerheid meenemen,you never know

Ja! @campesteijn ik lust die tas dan wel! :D Is dat de aangeraden hoeveelheid liters? Of moet ik dan nog even kijken voor een eigen tas met wat kleine rommeltjes? 

Het heeft 2 compartimenten, 28 l inhoud. Dus ik denk dat je genoeg ruimte he t voor alles wat je mee wil zeulen.