Airsoft Terreinen Beginner

• Onderwerp starter Onderwerp starter timdawson
  • Startdatum Startdatum
En ook dan raad ik weer gasselte aan. Heb er nu 3x geskirmd en nooit jet gevoel gehad dat er te veel man op het veld was. Zo blijft er altijd ruimte voor flank en sneak acties.

Gister een video gezien van gasselte ziet er als veld heel goed uit jammer dat het voor mij veel te ver weg is.

Jan;23055 zei:
Het klinkt alsof ze bij Boot Camp alleen het nieuwe stukje bij de snelweg hebben gebruikt.

Dat "nieuwe" stuk was toen nog niet open denk ik... was wel spraken van dat er een nieuw open veld in de maak zou zijn met hutjes en meer CQB ervaring oid... Wij hadden enerzijds dat veld met die caravan en dat tuinhuisje, en anderzijds de kant met die NATO base/ fuel dump etc.

Echter was er nooit een game die BEIDE velden tegelijkertijd gebruikte, dus eindigde je met zo'n 160 man in éénzelfde deel van de kaart. Ik kan je vertellen dat hoe goed je het terrein ook kent, er dan weinig flanken aan is hoor. Helemaal als de tegenpartij weer in de hoek gedrukt staat.

Ga zeker nog eens terug, want ik had verder een topdag en de spelers waren stuk voor stuk toffe lui die er samen goed voor gingen. Ben ook benieuwd naar het nieuwe gedeelte!

Ben gewoon benieuwd naar velden waar de ratio spelveld TOV aantal spelers goed gewaarborgd wordt :) Goed te weten van Gasselte! Ook voor mij behoorlijk uit de route, maar misschien een keer met een groepje die kant uit!

Gasselte is tof! De keer dat ik daar was waren er 48 spelers. Dat was superrelaxed

Oh wauw @Bootcamp ! Dat is inderdaad wel erg weinig ruimte! Flanken is er niet bij, dan wordt het gewoon lemming rush naar voren met je team en hopen dat je er door komt X"D

Gasselte is zeker tof! Uitdagend, maar erg de moeite waard!

Eerste keer bij B&A had ik hetzelfde als @Bootcamp dat er dus teveel man op een te klein veld zaten, ik was toen nog intro en ondanks dat ik natuurlijk nog in de beginners fase zat en alles vet vond, was dat niet de tofste dag die ik had meegemaakt. Zeker met een leen replica voel je je dan zwaar ondermaats. Echter heb ik laatst met het nieuwe veld gespeeld en dan gaat het een stuk beter en ondanks dat er nog steeds wel chokepoints zijn is dit minder vervelend als eerst, vanwege het lager aantal speler per oppervlak en ze dumpen ook gewoon een paar squads meteen op het nieuwe veld.