Airsoft Twente (ervaring gevraagd)

Kallisto

Well-Known Member
1 dec 2016
108
33
Trophies
7
Hi,

Ik woon in Almelo en zag onlangs dat er in Wierden een airsoft-locatie is. Deze locatie noemt zichzelf "Airsoft Twente" (klik voor website). Omdat dit lekker dichtbij is, vroeg ik me af of er mensen op dit forum zijn die ervaring hebben met deze locatie. Ik zit er namelijk aan te denken om hier met wat vrienden naartoe te gaan, puur voor de fun. Het bedrag valt mee en de locatie is voor ons super gunstig, kunnen we op de fiets af.

Alvast bedankt!

Excuses als ik dit niet in het juiste forum heb geplaatst.

Lijkt op iets totaal nieuws... wel interessant :) mijn schoonfamilie woont in die omgeving, dus is mooi te combineren :p

Komt mij wel enigzins bekend voor. Maar lijkt mij meer een partij die bedrijfsfeesten en vrijgezellenfeestjes doet. Ik ben er nog nooit geweest en heb bij het lageveld ook nooit iets van een afgebakend terrein gezien.

Ook nergens foto's te vinden jammer genoeg. Voelt als een paintball veld dat airsoft is gaan draaien en er verder niet meer van maakt.

Is ontzettend invullen voor een ander wat ik doe, maar dat is de vibe die ik er van krijg.

Dit vind ik nog het mooiste...

Onderstaand een aantal impressiefoto's voor een eerste indruk.

Edit: 08:10 Hun Facebook is trouwens ook niet actief... krijg een error te zien

Edit 08:17 Het gaat verder! "Wij verkopen bioval 0,20 gram bb’s voor €2,50 per gevuld magazijn (circa 300 bb's)" Klinkt weer als een veld dat wil verdienen op BB's. Men verkoopt toch gewoon zakken/flessen BB's van diverse merken?

Bijlagen

• twente.jpg
    twente.jpg
    48,2 KB · Weergaven: 293
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan en michiel80
@Stey Deze Facebook-pagina (klik) is inderdaad niet beschikbaar. Deze pagina (klikkerdeklik) is wél beschikbaar, maar erg leeg. Hier (klik) staat ook nog wel wat informatie, maar ook te verwaarlozen. Ik ga niet eens de moeite doen om contact op te nemen :-P

• Leuk
Waarderingen: Stey
Het is inderdaad niet slim aangepakt met de website en facebook. Op deze manier lopen ze gigantisch veel potentiële klanten mis. Als ik het goed gelezen heb, zijn ze (nog) niet goedgekeurd door de NABV. Het zou dus zomaar kunnen gebeuren dat ze alsnog niet door mogen gaan als airsoft terrein.

In jouw buurt zitten ook Bunker Hill in Daarle (buiten) en Office Two in Lochem (CQB). Dat is denk ik meer aan te raden dan deze organisatie als ik dat zo zie...

• Leuk
Waarderingen: Rick191 en Stey
Klopt, die werden mij ook meerdere malen aanbevolen, zeker omdat ze in de buurt liggen :-)

Beiden zijn inderdaad erg aan te raden! Leuke organisaties en de velden zelf zien er top uit!