Airsoft wapen kopen in Nederland, of bestellen vanuit buitenland?

Ok en de prijs voor het meest irritante op een forum ooit gaat naar de bedenker van de ACN bot.
 
Misschien moeten we de wapen bot maar gewoon een flesje bier geven. Misschien dat hij dan even afkoelt. 

Edit: blijkbaar is er ook een bier bot. geen idee hoe ik die moet triggeren:p
 
X'D! Het leek me toen wel een goed idee om mensen op een "grappige" manier te herinneren het geen wapens te noemen. Wanneer je het zo gaat gebruiken is het irritant idd. Ik zal het op de to do list zetten dit er weer uit te programmeren! 
!hit @Bart <hmmm! Dat lijkt ook niet meer te werken :p 

EDIT: Heb een paar bot reacties weg geknikkerd en er een paar laten staan for the lolz! ;) Anders is deze topic zo weird X'D 
 
Ik noem het een airsoft ding naar m'n moeder toe. Ze noemt het steeds een wapen en snapt niet waarom ik het een replica of AA noem. Al proberen uit te leggen maar in haar ogen blijft een wapen.

Dan maar spreken over dat Airsoft ding. Dat zal ze wel snappen :p
 
@Alexander Airsofters noemen het geen wapens maar airsoft apparaten of replicas. Het zijn namelijk geen wapens en er zijn gevallen bekend van politie aan de deur omdat de buurvrouw de hele tijd gepraat over wapens hoorde :)
 
Gewoon op pipashop.nl bestellen.

Jean-Baptiste krijgt een rolberoerte als juist hij geen wapen meer mag zeggen xD
 
@Evin Airsofters noemen het geen wapens maar airsoft apparaten of replicas. Het zijn namelijk geen wapens en er zijn gevallen bekend van politie aan de deur omdat de buurvrouw de hele tijd gepraat over wapens hoorde :)
 
VEILIG DOEKEN PASSEN MET JE PLASTIC

<a rel="nofollow" target="_blank" href="http://www.pipashop.nl/">http://www.pipashop.nl/</a>

Haha de nostalgie.

Wapenfeit? en een wapenstok?
 
@Alexander Airsofters noemen het geen wapens maar airsoft apparaten of replicas. Het zijn namelijk geen wapens en er zijn gevallen bekend van politie aan de deur omdat de buurvrouw de hele tijd gepraat over wapens hoorde :)
 
@Luuk van den Ban  Ik zou zodra je 18 bent een keer richting Daarle gaan of andere plek waar je huurkits hebt.
Aldaar gewoon mensen aanspreken en in de meeste gevallen mag je hun replica best even vast houden. En de meesten delen met alle plezier hun ervaring.
 
schriftelijk houd ik mij wel aan deze regel omdat ik dan kan nadenken, meestal floept het er gewoon uit bij een verbale conversatie.
 
@Jan
Misschien moet je de bot zo maken dat hij maar een keer per thread reageert, dit doet me denken aan de Ghandi Gandhi bot van Reddit
 
@Micha De Wals
Ik heb al het een en ander aan prachtige wape, ehmm... replica's mogen aanschouwen op de eerste introducédag, maar toen was ik nog niet zo serieus mee bezig als nu. Als we weer een keer naar België gaan ben ik er zeker weer bij.