airsoften in outdoor brielle en ghosttown

12over12

New Member
21 mrt 2015
3
0
Trophies
1
hi allemaal,

ik wil met me maten wat dichter bij huis gaan airsoften(rotterdam).

We hebben al verschillende keren bij balls and arrows gespeeld, maar het is ook wel eens fijn om niet extra vroeg je nest uit tekomen en een pokke eind te rijden.een keertje lui doen mag ook wel eens. ( en ja ik weet het vroeger moest je helemaal naar belgië/duitsland).

Je heb bij ons in de spaanse polder natuurlijk cqcentral, maar dat gebouw wordt deze of volgende maand gesloopt.

Nu wil ik weten of het bij brielle en ghosttown leuk spelen is. worden er daar ook missies gespeeld of is het alleen maar team deathmatch?

outdoor brielle:

Er is vandaag een skirm daar en ik zie maar 10 aanmeldingen staan, dan komt bij mij de vraag al waarom zo weinig spelers? is het wel een leuk veld? is het erg klein? enz enz. En er wordt daar ook paintball gespeeld is dat op dezelfde velden? ik wil niet dat ik daar met me airsoft spullen  naderhand helemaal onder de verf zit.

ghosttown:

dit is indoor, is het een beetje groot veld en leuk ingedeeld en niet te vol gebouwd.

ik hoor graag wat jullie ervaringen hier zijn en of jullie andere suggesties hebben in rotterdam en omstreken

Outdoor Brielle ben ik zelf nog niet geweest, du skan ik niks (nuttigs) over zeggen.

Ghosttown is wel een leuke indoor locatie, maar ik denk niet dat je daar elke maand moet spelen.

Al zijn er genoeg missies, gebouwen en obstakels.

Echter blijven het 3 loodsen, met de overgang van loods naar loods als bottle neck.

Ik ben meerdere keren bij Brielle Outdoor geweest, is voor mij 5 minuutjes in de auto. Klein veld, maar dit zorgt ervoor dat het continu actie is. De spel-types waar ze mee komen zijn ook top, en passen erg goed bij het veld. Ik ga binnenkort weer, ik zou zeggen haak aan!

Tot eind deze maand kan je ook nog skirmen bij CQCentral in Rotterdam, dit is een Close Quarter Combat veld met een oud gebouw met twee verdiepingen. Als je hier heen wilt moet je wel snel zijn, want 1 november gaat het gebouw tegen de grond.

Ik zelf ben hier meerdere keren geweest een de organisatie is top, ze proberen simulaties na te bootsen zoals Terroristen VS Arrestatieteam inclusief schilden, bommen met draadjes doorknippen en heel veel actie.

Ik heb wat gameplay van CQCentral op mijn YouTube pagina gezet, zodat je een kleine sfeer impressie krijgt hoe het eraantoe gaat, zoek even op "LandonOnPC" op YouTube.

https://www.youtube.com/watch?v=Bfm7VD40WkA

Ghost Town kan ik bevestigen wat Eviltwin zegt. Geinige locatie voor de afwisseling. Hangt er af van de missies en de groep die er is gok ik. Wij zijn er met alleen ACN geweest en dat was natuurlijk AMAZING ;) Maar met randoms die hard willen winnen kan het een dagje frustratie worden gok ik. Maar goed, dat kan natuurlijk overal wel. 

ghost town is een leuk veld om te spelen

ik deel de mening van de rest de groep maakt of breekt je dag heel erg

met een leuke groep en fairplay heb je een super dag anders word het een dag fronsen en boos worden

outdoor brielle ben ik wezen kijken

het veld op zich vind ik best leuk ingedeeld met hier en daar wat cover en een gebouwtje op zijn tijd

maargoed ik wil er zelf nog een keer heen om het te ervaren kom zelf uit maassluis dus is voor mij ook lekker dichtbij

Ben afgelopen weekend weer eens bij Ghosttown geweest en ze hebben weer zoveel dingen veranderd binnen dat het zeker weer eens de moeite waard is om er een kijkje te nemen :D

Maar ook wel eens met de stelling dat je daar niet iedere week met je ballen voor de deur moet staan.