Within 4 days i received my order with tracking number via DPD post, they have really good customer service and fast shipping.@b.samriey, How fast do these guys ship? I've seen on the website that this Geis transporter takes about 1-2 weeks but I hope it's shorter than that. I will receive all other parts for my sniper today, so the only thing missing would be the trigger + piston set from ASP. However, without that, I cannot start building![]()
Toch even dit oude topic weer aanvullen.
Ik heb vorige week zondagavond bij Airsoftpro een TM Glock 17 GBB besteld, met extra magazijn. Direct na de bestelling een mailtje gedaan met het verzoek mijn NABV toe te voegen aan de parcel.
Maandagochtend rond 08:00 uur al een (automatisch?) mailtje met duidelijke tracking code dat mijn bestelling verzonden was. (via een tsjechische website, GEIZ oid..) Omdat ik nog geen mailtje terug had over mijn pas, ging ik er vanuit dat het toevoegen hiervan niet gelukt was, afwachten dan maar!
Donderdag stond de tracking al op 'afgeleverd', maar ik had niets of niemand gezien. Bellen maar met DPD! Scheen de glock afgeleverd te zijn bij de Etos in het dorp (stationsstraat ipv stationsplein). Omdat het me niet handig leek dat een Etos medewerkster dit pakketje midden in de winkel zou openen met een Glock hierin, snel naartoe gereden om het pakket op te pikken. Ik was net op tijd, want na de doos Labello was mijn pakketje aan de beurt om uitgepakt te worden.
Schijnbaar werken ze bij Airsoftpro heel vroeg, want er zat keurig netjes een kopietje van mijn pas op het pakket, ondanks het uitblijven van een reactie op mijn mail..
Overall: Prima shop, snelle verzending en zou hier zeker nogmaals bestellen.
Ik gok ook dat de winkel meer in de problemen zou zijn als jij moesten ze het pakje hebben opengemaakt.
deze shop kende ik nog niet trouwens dus thanks! heb ik weer wat meer om mij in verleiding te brengen.
tjechie is best wel een airsoft land, kennis is er pas geweest en het stikte er van de airsoft winkels!
Verder is het goedkoop daaar en de betreffende webshop heeft een geweldige triggerset voor de VSR modellen
Dat komt mooi uit... ga deze zomer naar Tsjechië op vakantie. Misschien maar even iets meenemen dan!
zolang je met de auto gaat zou het een idee kunnen zijnzou het er niet op wagen als je met het vliegtuig gaat.
Kwestie van vooraf aangeven en als ruimbagage mee. Vliegen ook zat mensen met RS vuurw@pens naar buitenlandse wedstrijdenzolang je met de auto gaat zou het een idee kunnen zijnzou het er niet op wagen als je met het vliegtuig gaat.