Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oranje tip zit vaak vastgelijmd en is vereist in USA tijdens import/export. Eenmaal in handen kun je de tip eraf draaien, of dmv een fohn warmstoken en eraf halen met een tang.
Nee dat weet ik, maar daar kan ik geen AK12 vinden (ik ben een zeikerd ). In UK is wel een AK12 maar dan met een clear body. dan loop je met een speelgoed pistooltje
Sorry dat ik het zeg. Maar ik ben bang dat de bovenstaande replica's echt troep zijn.
Voor dat bedrag moet je niet verwachten dat je langer dan 3 skirms plezier hebt van dat apparaat.
Eens met bovenstaande. Je kunt van veel replica's echt een hele goedkope imitatie krijgen, maar dat is echt de moeite niet eens waard. Beetje dezelfde kwaliteit als die 'BB Guns' die je bij toeristische winkeltjes kan kopen in het buitenland, gok ik.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.