ja voordat je hem opengehaald heb of iets ja!
100% waar is beter dan terug sturen/brengen!Je hebt op je replica een jaar garantie tenzij je de gearbox openmaakt en de zegel erop verbreekt.
Nu gaat men meestal geen jaar wachten met upgrades, dus ik denk dat bij de meesten de garantie gauw verlopen is.
En mocht er wat stuk gaan kan je het beter zelf repareren en het kapotte onderdeel vervangen met iets beters. Heb je gelijk een upgrade
30 dagen garantie.,....wat is dat dan hahahahJups maar Crumble heeft het over 30 dagen garantie.
Das volgens mij niet helemaal correct.
Stond in één van de brieven die in de doos zaten. Heb het gisteravond nog eens nagelezen en zag dat het ging om de FPS. Ze geven 30 dagen garantie dat je FPS constant blijft op het niveau waarop hij getest is (test sheet zit er ook bij).30 dagen garantie.,....wat is dat dan hahahah
Aanvullend... mocht je van plan zijn de nozzle van je Specna te vervangen kies dan een MP5K variant (21mm) en niet langer!!
Heb zelf deze fout gemaakt en uren gezocht, nieuwe mag's aangeschaft om er vervolgens achter te komen dat de M4 nozzle (21,4mm) toch echt te lang was... nu loopt alles als een zonnetje
Groet,
Peter
Wist het wel toen ik er een upgraden, maar toch altijd testen en kwam er ook meteen achter dat een M4 nozzle feeding issues geeft.
Lekker slordig van Specna dan. Dit soort dingen moet je als producent toch gewoon vermijden? Dit soort grappen en grollen kosten gewoon je naam.
Meh nee hoor, elk merk heeft wel zo zijn quirk of dingetje waar je op moet letten. Voor de rest is alles redelijk TM spec en werkt goed, airsoft upgraden is bijna nooit gewoon super makkelijk.