Andere inner barrel

Ktm rider

Well-Known Member
4 feb 2018
60
2
Trophies
5
Hallo

Ik wil in me gspec een anderen innerbarrel
Doen nu wil ik de ml crazy jet pakken
(Of als jullie zeggen een ander is beter kan ook)
Nu zag ik dat crazy jet in verschillende maten er zijn de 300 42,8 en 470
Heeft de 470 meer range als de 300 of maakt dit geen verschil
Alvast bedankt voor de hulp

Waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan, ik snap dan niet wat je nu wilt. Je vraagt heeft lengte invloed, het antwoord is nee, maar toch pak je een langere barrel? Daarbij komt dat je met de langere barrel een extensie moet gebruiken, waardoor je manoeuvreerbaarheid ook afneemt zonder enige winst.

Waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijk kan, ik snap dan niet wat je nu wilt. Je vraagt heeft lengte invloed, het antwoord is nee, maar toch pak je een langere barrel? Daarbij komt dat je met de langere barrel een extensie moet gebruiken, waardoor je manoeuvreerbaarheid ook afneemt zonder enige winst.
Dat snap ik niet je zegt lengte is range
In de gspec past de 300 maar als ik de adapter uitboor past de 470 ook dus dan heb ik meer range want heb een gspec

Nee, ik zeg =/= which means, is niet gelijk aan. Oftewel barrel lengte is niet gelijk aan range. Blijkbaar zijn we niet bekend met wiskundige tekens.

• Leuk
Waarderingen: Blade
Nee, ik zeg =/= which means, is niet gelijk aan. Oftewel barrel lengte is niet gelijk aan range. Blijkbaar zijn we niet bekend met wiskundige tekens.
Oké ja klopt das niet me sterkste punt dan is het duidelijk lengte geeft niet meer range

Langere barrel geeft hogere fps. Een veel te lange barrel kan slecht zijn voor je accuracy.
Zou gewoon de standaard lengte houden of max een paar cm meer als je je fps net iets hoger wilt.

Langere barrel geeft hogere fps. Een veel te lange barrel kan slecht zijn voor je accuracy.
Zou gewoon de standaard lengte houden of max een paar cm meer als je je fps net iets hoger wilt.
Oké ja dit is eerst wat ik even wil upgrade de rest doe ik erna in een keer