Andere slede gezocht voor mn TM high capa

Paashaas

Well-Known Member
15 apr 2022
320
126
Trophies
2
Dit is mijn knutselpistool. Tracerunit en zaklamp zitten er nog op, de reddot lag er vandaag tijdens het spelen ineens naast (waarschijnlijk ergens achter blijven hangen) en dankzij de brute DE-montage ligt de keep eraf en is de slede lichtjes beschadigd.
Nu twijfel ik om er een nieuwe slede op te zitten, maar welke en waar kan ik zoiets vandaan halen....?

keep2.JPG

Ik zie wel andere sledes tekoop staan voor deze replica (after market )maar die zitten al snel rond de €150. Een originele ben ik zo snel niet tegen gekomen.

Als je een slede voor onder de €100 kunt krijgen zou ik hem vervangen of als je een andere replica kan krijgen voor rond dat bedrag die de zelfde magazijnen gebruikt is dat misschien ook een optie?

Ligt aan jezelf hoeveel een slede je waard is denk ik?

En moet je dan niet gelijk kijken naar een replica waar alles op kan zonder te knutselen?

Laatst bewerkt:
Er zijn voor TM Hi Capa's natuurlijk heel veel verschillende aftermarket parts in verschillende prijsklasses. Dat is aan 1 kant heel erg tof, aangezien je zo met wat zoekwerk vaak wel iets kan vinden wat binnen je smaak valt. Echter maakt @Assault Cpt hier ook een goed punt om te wijzen dat er misschien mogelijkheden zijn voor een complete, kant-en-klare replica waaraan je 'niets' hoef te doen.

Ik heb zelf ook voor zo'n keuze gestaan met mijn IAPS Pistol: Ga ik zelf lopen knutselen? Is er iets wat kant-en-klaar is?

Na wat zoekwerk kwam ik toen op de SSP5 (5.1) uit van Novritsch. Dit was rond Black Friday in 2024: Een SSP5 kon je toen in de actie krijgen voor ongeveer €170,-, wat toen ongekend laag was. Ik besloot die gok te nemen en kijk daar positief op terug. Geen pistol is perfect, maar dit voldoet momenteel nog steeds aan mijn eisen.

Misschien handig om wat overwegingen te maken wat je wilt en of je het knutselwerk het voor je waard is. Echt aanbevelingen qua onderdelen heb ik niet echt voor je, helaas.