Arcade Kings Forest 02-07

Lammert Wedda

Well-Known Member
8 okt 2016
138
72
Trophies
9
Wie gaat er nog meer naar de Arcade games @ Kingsforest?

ARCADE games in het bos bij Valburg aan de a15 en a50.

Tijden:
8:30 opent poort
9:30 FPS meting
10:00 Briefing
10:15 Start games
12:30 - 13:30 Pauze
16:00 Einde speeldag

Eigen Gear: €25,-
Huurkit: €50,-

Organisator: Airsofters.nl

Adres: Tielsestraat 129, 6662KA, Valburg

Homepage: www.airsofters.nl

• Leuk
Waarderingen: Michiel en Joris
Hi all! Vanmiddag m'n 'Welkomstbericht' geplaatst op het forum (zie: https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/een-nieuwe-airsofter.2780/)

En nu lijkt 't me erg tof om voordat ik de replica ga aanschaffen, nog één keer aan een Skirm mee te doen. Zou dat mogelijk zijn voor mij? Hoor het graag (cc @Lammert Wedda of anderen)! :)

Hier kan je prima naartoe! Goede orga en een leuk veld, niet heel groot maar dat is niet perce hinderlijk ofzo...

Veel plezier!

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: Joris
Let wel op dat dit "Arcade games" zijn, dit is dus wel een andere speelstijl als velden zoals 3Division (Daarle, Bunker Hill).

Arcade:
meerdere kleine missies van 2x 45min, veel actie met soms wat minder finesse​

Comsim:
Groter veld, opdeling in squads, comms element, grotere missies, tactisch spelen​

Mijn voorkeur gaat uit naar een comsim stijl van spelen.
Bij mijn vorige "Arcade games" zat er een support guy in de hoge struiken, dan komen er zomaar ineens 30 BB's op je af :confused:.
Maar ik had wel een killstreak van 7 te pakken :p

• Leuk
Hi all! Vanmiddag m'n 'Welkomstbericht' geplaatst op het forum (zie: https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/een-nieuwe-airsofter.2780/)

En nu lijkt 't me erg tof om voordat ik de replica ga aanschaffen, nog één keer aan een Skirm mee te doen. Zou dat mogelijk zijn voor mij? Hoor het graag (cc @Lammert Wedda of anderen)! :)

Allereerst welkom op dit forum.
Het is zeker een verstandige keus om een of meerdere skirms mee te doen voordat je actief gaat shoppen :P.
Ik zie in dit topic dat je jezelf al heb aangemeld. Ikzelf ben dan ook aanwezig met 2 anderen.
Er zullen vast meer mensen zijn waarvan je een hoop kan leren.

Wat @Yadus al aangaf dat dit een arcade game is, dus korte missies/doelen met iets meer actie/reacties en wat mindere tactisch.
Zelf heb ik nog geen arcade ervaring in het airsoft (wel met paintball uitjes).

We zullen elkaar vast wel tegen komen aangezien het veld niet zo heel groot is.
Ben benieuwd naar het veld, en als iemand een Kaart/plattegrond van dit veld heeft laat het me ff weten.

Ik en 2 anderen zijn te herkennen aan onderstaande teampatch
17884375_1788643864783368_5320680619017012647_n.png

• Leuk
Let wel op dat dit "Arcade games" zijn, dit is dus wel een andere speelstijl als velden zoals 3Division (Daarle, Bunker Hill).

Arcade:
meerdere kleine missies van 2x 45min, veel actie met soms wat minder finesse​

Comsim:
Groter veld, opdeling in squads, comms element, grotere missies, tactisch spelen​

Mijn voorkeur gaat uit naar een comsim stijl van spelen.
Bij mijn vorige "Arcade games" zat er een support guy in de hoge struiken, dan komen er zomaar ineens 30 BB's op je af :confused:.
Maar ik had wel een killstreak van 7 te pakken :p

Yes, al op de hoogte hoor!
Maar voor een eerste game sinds enkele maanden (wait.. jaren!) mag het ook wel even hoor ;-)

Volgende zeker milsim/comsim :-)

Allereerst welkom op dit forum.
Het is zeker een verstandige keus om een of meerdere skirms mee te doen voordat je actief gaat shoppen :p.
Ik zie in dit topic dat je jezelf al heb aangemeld. Ikzelf ben dan ook aanwezig met 2 anderen.
Er zullen vast meer mensen zijn waarvan je een hoop kan leren.

Wat @Yadus al aangaf dat dit een arcade game is, dus korte missies/doelen met iets meer actie/reacties en wat mindere tactisch.
Zelf heb ik nog geen arcade ervaring in het airsoft (wel met paintball uitjes).

We zullen elkaar vast wel tegen komen aangezien het veld niet zo heel groot is.
Ben benieuwd naar het veld, en als iemand een Kaart/plattegrond van dit veld heeft laat het me ff weten.

Ik en 2 anderen zijn te herkennen aan onderstaande teampatch
17884375_1788643864783368_5320680619017012647_n.png

Ja kijk ernaar uit! Tot zondag!

Helaas moet ik afzeggen ivm een sterfgeval in m'n vriendenkring. Waardoor ik ( wij) tijdelijk even 3 extra kindjes te logeert hebben. Hopelijk tot de volgende keer

Niet van mij hoor. Maar een een hele goede vriend. En die kinderen komen sinds hun geboorte bij ons over de vloer. Dus blijven bij ons de komende tijd

Helaas moet ik afzeggen ivm een sterfgeval in m'n vriendenkring. Waardoor ik ( wij) tijdelijk even 3 extra kindjes te logeert hebben. Hopelijk tot de volgende keer

Oef, wat een vervelend nieuws. Sterkte de komende tijd. Zeker voor de kindjes..