Hmm, nu twijfel ik toch wel weer haha. welke Lipo's gebruik jij? Misschien toch maar zo'n kastje halen.
Euh.. eentje die past .. ik ben niet thuis, maar ik zal morgenavond ff een fotootje posten.
Hmm, nu twijfel ik toch wel weer haha. welke Lipo's gebruik jij? Misschien toch maar zo'n kastje halen.
Ik quote even een een stukje uit een post van de owners groep op FB voor deze airsoft apparaten (link: https://www.facebook.com/groups/886243581445432/permalink/1418965048173280/)
"Bushings:
Stock bushings are very soft and will wear down faster than usual, especially if you run your Amoeba with an 11.1v LiPo (as you should!). This premature wear might lead to some major problems when the gear axis' get misaligned, causing stripped gears and/or pistons."
Ik heb dus al een paar keer dit zien voorbij komen op de airsoft teching Q&A pagina waar het gat wat normaal 3mm dia is, opeens bijna 5mm dia was geworden en dat is natuurlijk niet goed.
Daar was ik me van bewust, @Rebelattack vandaar dat ik nieuwe onderdelen al klaar had liggen. Maar er was geen zichtbaar spoor van slijtage..
Euh.. eentje die past .. ik ben niet thuis, maar ik zal morgenavond ff een fotootje posten.