Ik heb de Ares L1A1 inderdaad. Als je door mijn topics snuffelt kan je ook veel ervaringen ervan zien.
Je kan er makkelijk een DMR van maken aangezien hij stock al alleen semi auto kan.
Echter zal alleen een sterkere veer erin douwen niet genoeg zijn voor de beste performance; ik kan het weten, dat heb ik eerst geprobeerd.
Ben nu flink wat upgrades verder. Als ik de tech mag geloven heb ik nu een bereik van 80-85m met 0.40g bb's, maar dat ga ik pas de 16e ondervinden.
Kijk als julie beiden je replica even goed geupgrade hebben dan zal een sniper altijd meer bereik hebben dan een DMR. Maar er lopen ook veel snipers rond die lang niet alles zo goed hebben afgesteld, en dan kan je ze met een goede DMR er uit schieten.
Bovendien zijn lang niet alle engagements op de max range met een sniper. Door cover kan je bijna altijd dichtbij genoeg komen om ze onder vuur te nemen, en dan schiet je ze gewoon er uit met je hogere rof.
Maar uiteindelijk is de reden dat ik voor de Ares L1A1 heb gekozen puur omdat hij het beste aansloot bij de gear die ik draag.