Ares L1A1 SLR oftewel fall

Fal GBBR??
Wow, dat zou mooi zijn.
Heb wel een ebb gezien maar nog nooit een GBBR

Mvg Roy
Die bestaan ook niet. Meneer heeft geen onderzoek gedaan. Tenzij hij hpa met blowback bedoelt. Er bestaan wel engines die dat doen, maar er zijn er geen die zonder aanpassingen in de ares L1A1 passen. Dus dat is sws custom werk.
Meneer

Ik weet ook dat ze er (nog) niet zijn,maar er is aardig vraag naar om een gbbr versie.
Dus rustig afw88,zelf heb ik de hoop dat eind volgend jaar een gbbr versie verschijnt.
Als de markt er voor is bouwen ze het wel.

Vragen staat vrij denk ik dus maar,dus net ff mailtje gestuurd naar ares hq, ff afwachten op het antwoord

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet om het een of ander, maar zijn er überhaupt Ares of Amoeba Gbbr? Volgens mij niet?

• Leuk
Waarderingen: Crix
Ik ben zelf ook een trotse eigenaar van de L1A1 en ben er nog steeds heel erg blij mee. Buiten het feit dat het nog steeds een onwijs sexy replica is en je veel complimenten zult krijgen. Schiet deze replica out of the box al heel goed (mag je ook wel verwachten voor de prijs) en kan je de gemiddelde AEG er wel uit schieten. Het heeft zoals hier al gezegd en net zoals iedere andere replica wel upgrades nodig. Echt goede snipers eruit schieten op een afstand zal moeilijk worden.

@Kevinvr Ben erg benieuwd naar hoe jouw FAL die .40 schiet, voor die van mij is .32 wel echt de max, alhoewel ik .40 nog niet uitgebreid getest heb.

Jammer, had hem graag in het echt willen aanschouwen.

Mvg Roy

Screenshot_20181214-092923_Chrome.jpg

Misschien eens checken bij VFC of WE. Hebben onlangs de H&K G3 in GBB uitgebracht.

Even een filmpje van een blije Duitser. Onderdelen zijn gedeeltelijk uitwisselbaar met real steel.

• Leuk
Waarderingen: Kpl1boon
G
Misschien eens checken bij VFC of WE. Hebben onlangs de H&K G3 in GBB uitgebracht.

Even een filmpje van een blije Duitser. Onderdelen zijn gedeeltelijk uitwisselbaar met real steel.

Heb ze net een mail gestuurd met de vraag. nu ff afw88

Ben benieuwd. Heb zelf de FAL en de G3 als persoonlijk wapen gehad. Zodra de financiën het toelaten komt er waarschijnlijk ook een G3 GBB bij. Scope erop en bipod en we hebben een G3ZF old skool sniper versie.

Ben alleen benieuwd of er verder nog meer valt te upgraden aan deze apparaten.

Hmm, da's jammer. Andere optie is een Daytona kit in een AEG bouwen.

• Leuk
Waarderingen: Roy Pie