Hallo,
Ik wil graag een snellere trigger response op mijn ARP 9. Deze gaat alleen voor CQB binnen gebruikt worden dus zal met de assault regels zijn van de NABV ( max 1.2 joule)
Ik wil hem niet omgaan bouwen naar DSG. Maar eigenlijk een snellere gear ratio erin zetten.
Nu kom ik eigenlijk 2 verschillen tegen. qua overbrenging dit zijn de 13:1 of de 16:1.
Heeft iemand een idee wat er nu inzit. Ik hoop het te kunnen vinden zonder hem te hoeven openmaken.
nu kwam ik uit op de onderstaande 2 gaar sets.
16:1
https://www.airsoftshop.be/nl/ultimate-high-speed-gear-set-100-130.html
13:1
https://www.airsoftshop.be/nl/laylax-prometheus-wide-use-eg-gear-high-speed-cycl.html
Ik verwacht ook dat ik een andere motor nodig heb met meer snelheid er zit nu een 20K in
https://www.airsoftshop.be/nl/ics-evo-i-35000rpm-motor-long.html
ik denk dat ik naar een M100 spring ga of een M110.
De cilinder weet ik niet echt of ik daar wat aan moet doen.
Ik heb voor weinig een nieuwe gearbox over kunnen nemen van iemand die zijn ARP9 heeft omgebouwd naar HPA. Dus ik wil mijn originele origineel houden en dan die nieuwe gaan aanpassen. Zo kan ik als het mislukt altijd terug naar de oude versie.
Alvast bedankt
Ik wil graag een snellere trigger response op mijn ARP 9. Deze gaat alleen voor CQB binnen gebruikt worden dus zal met de assault regels zijn van de NABV ( max 1.2 joule)
Ik wil hem niet omgaan bouwen naar DSG. Maar eigenlijk een snellere gear ratio erin zetten.
Nu kom ik eigenlijk 2 verschillen tegen. qua overbrenging dit zijn de 13:1 of de 16:1.
Heeft iemand een idee wat er nu inzit. Ik hoop het te kunnen vinden zonder hem te hoeven openmaken.
nu kwam ik uit op de onderstaande 2 gaar sets.
16:1
https://www.airsoftshop.be/nl/ultimate-high-speed-gear-set-100-130.html
13:1
https://www.airsoftshop.be/nl/laylax-prometheus-wide-use-eg-gear-high-speed-cycl.html
Ik verwacht ook dat ik een andere motor nodig heb met meer snelheid er zit nu een 20K in
https://www.airsoftshop.be/nl/ics-evo-i-35000rpm-motor-long.html
ik denk dat ik naar een M100 spring ga of een M110.
De cilinder weet ik niet echt of ik daar wat aan moet doen.
Ik heb voor weinig een nieuwe gearbox over kunnen nemen van iemand die zijn ARP9 heeft omgebouwd naar HPA. Dus ik wil mijn originele origineel houden en dan die nieuwe gaan aanpassen. Zo kan ik als het mislukt altijd terug naar de oude versie.
Alvast bedankt