Avond skirm outdoor/indoor + huurtkitje? Tips???

Theunis_B

Member
11 apr 2017
22
12
Trophies
3
Hoi Allemaal!

Wij (ik en een aantal vrienden) zitten te zoeken naar een goed veld/organisatie om een avond/middag skirm te spelen.
Nu is het geval, dat een aantal geen lid zijn van de NABV en dus een huurkit zullen gaan huren.
Indoor of outdoor maakt niet zoveel uit. Als het maar een leuk veld is.

Heeft iemand goeie tips waar ze ook leuke huurkitjes hebben?

Heb zelf al een aantal opties gezien:

Alvast bedankt!

Ik neem aan dat een weekend skirm dus niet gaat? Want dan zijn dat wel een van de twee betere opties (in je omgeving :)). Delta airsoft heeft G&G CM, maar let op dit is relatief kleine locatie. Ghost town weet ik even niet meer zeker maar dacht ook G&G CM's, maar ga er morgen langs dus zal het nog even bekijken :).

• Leuk
Waarderingen: Theunis_B
Ik neem aan dat een weekend skirm dus niet gaat? Want dan zijn dat wel een van de twee betere opties (in je omgeving :)). Delta airsoft heeft G&G CM, maar let op dit is relatief kleine locatie. Ghost town weet ik even niet meer zeker maar dacht ook G&G CM's, maar ga er morgen langs dus zal het nog even bekijken :).

Tnx! Have fun!

Ghost Town is een vette locatie, weet alleen niet wat voorn replica's de huurkitjes hadden. Ik kan GT zeker aanraden :D

• Leuk
Office two in Lochem is ook heel vet.
Heeft alleen wel van die vage replica's die intern M4 zij. Maar extern nergens op lijken.
Maar houden ook avond/ nacht skirms.
En is mijn favoriete CQB locatie.

• Leuk
Running The Target in Den Haag heeft ook avond events. Is wel Indoor maar zeker niet je standaard Run & Gun CQB event. Dit zijn veel meer tactische scenario's waar je echt moet nadenken en samenwerken.

• Leuk