B&A Beginners skirm 16/8

• Onderwerp starter Onderwerp starter donz
  • Startdatum Startdatum
@Gerrit93 en @jeroen474 gaan dus ook? Verder nog mensen?  En @John Snow, weet jij het al? 

Nu hopen dat het weer een beetje mee zit.  

@Jordi Ik weet het nog steeds niet, ik wil echt heer erg graag gaan aangezien ik nu al me gear binnen heb! Alleen weet ik niemand hier uit de regio de ook gaat :(

Jep ik ga ook ik heb  inderdaad gelezen graadje of 20 en droog met bewolking volgens mij perfect weer dus. Ik zal te herkennen zijn aan een zwarte overall met een multicam tectical vest met een H&K G36c. Misschien wel handig om erbij te zetten ik ken namelijk niemand van jullie zo kunnen we elkaar misschien herkennen voor dat het begint ik zou niet weten hoe anders.

@Gerrit93 @Jordi rijdt met mij mee, je kunt mij misschien herkennen aan mijn gear (foto hier) Ik zal ff PM'en met mobiel nummer voor de zekerheid. 

De regen viel gelukkig mee, het ging niet al te hard. In het begin wel even spannend met je gloednieuwe (eerste) replica, maar tegen de middag ben je daar wel overheen.

Het was mijn eerste skirm, en ik heb er van genoten!

Hmmm regen, ik kan niet wachten om er weer is een keertje in te staan haha.

Maar de skirm beviel goed dus? Wat voor replica kreeg je te leen?

Oh wacht! Volgens mij lees ik het verkeerd.. het was je eigen gloednieuwe replica zeker.. haha my bad!

Het was inderdaad super, ondanks wat regen; ik ben definitief verk(n)ocht :)

@John Doe ik had trouwens wel een huur replica, G36C,  en die viel eigenlijk niks tegen. Moet wel zeggen dat iron sights echt niet genoeg zijn buiten, iets van een scope is wel echt een must.