Gooi een 11.1V er door heen dan ziet ie het als een cluster granaat .
hahahaha!!!! Precies zoals het is idd! X'DFf door de bus gooien???
Jan is als de dood voor die dingen dus dat is voor Jan hetzelfde als een handgranaat naar binnen naaien.
Zal m morgen aan de specna en m16 hangen om te testen ^_^Als de accu's op waren dan zouden andere replica's hetzelfde probleem moeten hebben.
Nice! Ik ga duimen of het bij mij ook goed op te lossen isHm,mijn G36 gearbox had waarschijnlijk last van een te strak afgestelde motorhoogte.
Net klaar met opnieuw shimmen en de bevel gear een stukje hoger gezet,een mm van het onderste motor lagerhuis afgevijld en opnieuw afgesteld.Geen geraas meer en een super soepel lopend geheel.
Maar er zit nu helemaal geen beweging meer in terwijl ik er één skirm mee heb geskirmed. Kan dat niet zijn dat alles nu gewoon vast zit en dat een lipo ook niet uitmaakt? Ik kan wel een tamiya naar deans kopen en mijn lipo er aan hangen ^_^Probeer nou eerst een lipo, je andere replicas zijn geen referentie aangezien er geen mosfet in zit.
Maar er zit nu helemaal geen beweging meer in terwijl ik er één skirm mee heb geskirmed. Kan dat niet zijn dat alles nu gewoon vast zit en dat een lipo ook niet uitmaakt? Ik kan wel een tamiya naar deans kopen en mijn lipo er aan hangen ^_^
@michiel80 hebben jou lipo's tamiya aansluiting?
Maar er zit nu helemaal geen beweging meer in terwijl ik er één skirm mee heb geskirmed.