back again

Seagon

Dutch Monkey DM-09, DTS Blue Team
5 jul 2014
347
142
Trophies
16
Hey gasten,
Ik hoop dat alles hier een beetje lekker loopt.

Ik ben een tijdje niet langs het forum gewandeld, nu dat ik het weer probeerde wist ik me te herinneren waarom... Die ellendige captcha waar ik op PC's niet doorheen kom omdat ik die getallen maar niet kan lezen. Ik kan alleen mobiel inloggen hèhè.

Maar goed.
Ik heb mij voornamelijk gefocust op de training dagen (TTD 1 en 2 afgerond en nu op naar niveau 3) en heb er goed bij stil gestaan wat ik nu precies zoek in airsoft.

Na dit uitgeschreven te hebben dacht ik, eerst maar weer eens naar ACN om mijn schandelijke afwezigheid in de perken :)

Dus, here I am.. Again... Ik hoop dat ik snel weer mee kan draaien met de games :)

Ik heb nog steeds die APS CAM 870 SF die ik nog niet een keer gebruikt heb.
Wel een keymod en scope mount voor besteld van de week.

Tot snel!
 
Welkom terug Tars! Dus ik zie je bij TTD3 in juni? ;)
Waar heb je die APS ook alweer besteld?
 
Jep, ik zie je dan man :)

Die APS heb ik bij evike vandaan. Die had toen een 26 of 28% autumn discount :)
 
Thanks Jan, maar dat valt best mee toch?

Zoals ik al zei, ik mag niet meer inloggen van het captcha mechanisme op de site :p

Ik ben sowieso grotendeels een forum stalker hèhè. Binnenkort gaat dat ook zo worden in mijn airsoft spel denk ik, spotter / scout is echt mijn ding geworden :)
 
Ik blijf streven naar 2x in de maand skirmen.. lukt niet altijd, maar het blijft een nobel streven!
 
Ik heb sinds november niet geskirmt helaas :/ misschien moet ik gaan kaart schieten in de winter stop hèhè.
 
Winterstop? Ghehe. ;)
Komende maand 4 keer airsoften voor mij, vond m'n vrouw niet zo'n succes toen ik het vertelde. ;)
 
Ja ik ga naar TTD 3 deel 1, 2 en beide dagen van deel 3 :p

Vind mijn vriendin ook niet helemaal tof, maar ja