Balls and Arrows beginners skirm

Craven

Member
2 feb 2017
9
1
Trophies
4
Heeft iemand die hier wel is gedaan? De uitleg op hun website is nogal summier.

http://www.ballsandarrows.nl/airsoft/open-skirm-aanmelden

Het is voor NABV en niet-NABV leden. Maar als je niet als introducé word aangemeld mag je niet mee skirmen van de NABV als ik het goed begrepen heb allemaal. Het gaat mij er nu juist om dat ik mee kan skirmen. Een dag luisteren naar hoe alles werkt heb ik niet zoveel behoefte aan/zin in.

Weet iemand hoe die beginners skirms precies lopen?

Ik ben hier vorig voorjaar geweest.
Er werd beduidend meer tijd besteed aan uitleg en regels, ik vond dit voor mn eerste buiten skirm erg prettig.
80% van de tijd bezig geweest met spelen. Leuk was dat de organisatie behalve de marshall controles ook de teams tips gaven om verder te komen. Er werd ook actief mee geholpen om de team een beetje te organiseren en er vooral een leuke dag van te maken.
De beginnersdag van ACN zat hier nog een paar niveau's boven qua organisatie en spel maar ik kan deze dag van balls & arrows wel aanraden.

Als je je bij de orga aanmeld als intro zullen zij je bij de nabv aanmelden.

Hoe de skirm precies verloopt valt niet te zeggen, maar als je zorgt dat je daar 's ochtends op tijd meld bij de orga gaan zij je alles uitleggen. ;)

Ik verplaats dit naar de "skirm-sectie".

Beginnersskirms bij B&A hebben een mooie balans als je voor het eerst mee doet. Er wordt aan het begin van de dag gewoon goed uitleg gegeven over hoe en wat.

Daarna gedurende de dag worden er meerdere game-modussen gespeeld. Het enige verschil met een normale skirmdag is dat er vaak een minder groot gedeelte van het veld gebruikt word, ik denk om zo wat meer firefights en overzicht voor marshalls te creëren. Voor een beginnende airsofter is er die dag genoeg te knallen.

Ik heb er zelf 2 meegemaakt.