Balls and Arrows Skirm 9 augustus

Agthor

New Member
21 jul 2015
2
0
Trophies
1
Heren,

Dacht het wordt me eerste skrim op Nederlands bodem, misschien zijn er die ook gaan om een kleine meet & greet te doen. Kennismaken met elkaar, samen te spelen,algemeen leuke dag ervan maken

Edit1: sorry voor de opmaak, krijg het nog niet echt lekker.

Stefan

See you on the field

Prijzen: Toegang: 25 euro Entree Kits: € 30,- voor een huurset Basis (replica/wapen), bril of masker, mondbescherming en een veiligheidshesje) . Maakt totaal € 55,- inclusief intree. € 37,50 voor een huurset Elite (Basis set plus overal, tactisch vest , Special Forces pet en een extra magazijn). Maakt totaal € 62,50- inclusief intree. Let op er zit bij deze setjes (op een open Skirm) nog geen bb’s. Deze zijn vanaf € 10,- per 4000 te koop. Hiermee kunnen meerdere personen spelen.

Tijden: 9:00 tot 9:30 aankomst, 10:00 starten , spelen tot 16:00.

Ik zou wel willen, lijkt me leuk, maar ik ben momenteel aan het wachten op me updates voor mijn sniper en als die in orde is moet ik nog een chauffeur regelen ;) ik probeer het wel voor die tijd alles rond te krijgen

Zag net op de site dat hij bijna vol is, dus lekker begin voor voor me eerste skirm. Neem zelf een introduce mee, om hem over te halen om toch NABV lid te worden.

Voor de degene die gaan, zie jullie wel op het speelveld. :)

ik ben erbij. Ik moest twee weken geleden helaas afzeggen wegens een licht pleurisje, maar nu is alles weer ok.

Heey helaas ben ik te laat, ik heb me wel aangemeld als reserve maar er is maar een kleine kans dat ik er bij zal zijn.

Als ik meer weet laat ik het zeker weten. ;)