Balls & Arrows 10 April

bvdzeeuw

Well-Known Member
7 jun 2015
852
487
Trophies
18
Wie gaat er morgen skirmen bij B&A? Misschien leuk om even een praatje te maken :)

Beetje grieperig vandaag maar ga ervan uit dat ik morgen ook aanwezig ben.

Ik ben er morgen Ik speel met woodlandbroek, verder in het zwart. Op mijn naamlint staat MotorordonHans, Daarnaast ben ik 2 meter en speel met een L85.
Hoop je te spreken, groet, Hans

Ik speel zelf full woodland (en een multi cam dump pouch......) en een zwarte sniper

Ik ben er straks ook heel even...geen camo...een svd en een side arm testen....en daarna weer weg hahaha

@Redrum hoe ging het? Ik zat naast je op het bankje toen je hem uit elkaar haalde!

Leuke skirm gehad overigens! Beetje jammer dat mijn sniper alleen 100fps te hard schoot... Dus met een huur replica de dag door gekomen :)

@bvdzeeuw ahh vroeg ik aan of je hem even tegen wilde houden? Haha toevallig zeg.
Ging prima, svd schoot goed en ver..side arm heeft een lekkend magazijn...Dus dat moet opgelost worden voor 1 mei

Hoe heb je het verder gehad?

Ik zat in team fluoricerend hesje terwijl @Strelok en ik op @bvdzeeuw stonden te wachten :p

Redrum;20935 zei:
@bvdzeeuw ahh vroeg ik aan of je hem even tegen wilde houden? Haha toevallig zeg.
Ging prima, svd schoot goed en ver..side arm heeft een lekkend magazijn...Dus dat moet opgelost worden voor 1 mei

Hoe heb je het verder gehad?

Yes dat was ik! Ah ik had ook 2 lekkende magazijnen van me sidearm, maar dat viel gelukkig onder de garantie. Waren de rubbers aan de onderkant bij mij, waren helemaal droog en gescheurd.

Veder leuke dag gehad, huur replica's zijn ok. Schieten redelijk accuraat, ze schieten alleen niet zo ver en dat merk je wanneer iemand anders jou ook spot en op je gaat schieten. Volgende keer hopelijk met me eigen replica!

Stey;20939 zei:
Ik zat in team fluoricerend hesje terwijl @Strelok en ik op @bvdzeeuw stonden te wachten :p

Nog bedankt, was leuk jullie gesproken te hebben! Wie weet ga ik ooit nog russisch spelen :tongue:

Heb ook een leuke skirm gehad los van dat m'n goggles de helft van de tijd beslagen waren. Ik zat zelf in team rood en moet eerlijk zeggen in de ochtend was team blauw echt de winnaar. In de middag ging dit een stuk beter, team rood was minder aan het campen en meer aan het pushen.

Nadeel naar mijn mening was wel de hoeveelheid snipers, zaten er geloof ik 6 in het blauwe team en die maakten het erg moeilijk om te pushen.