Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Trouwens, gebruik makend van de Chaos-techniek (tegenstander weet niet wat er gebeurt, wacht af) heb ik ook nog 3 rooie kunnen Pangen met mijn defecte sidearm. Geweldig die gezichten... "Wat doe je?" ... "Jullie pangen, ik was niet dood".
Mooie dag met mooi weer en een hoop mooie replica's.
En dan ook nog Liam met zijn MG42 die als een echte Arnold Schwartsenegger non stop full auto heule vijandelijke linies opkrult alsof hij houten planken aan het schaven is.
Mooie aanwinst Liam.
s'Ochtends lekker in de sneeuw gespeeld en s'middags lekker in de modder lopen wroeten.
Mijn soort van dag zeg maar.
Jammer dat mijn M14 weer moeilijk deed.
Had er echt op gehoopt dat die nu goed zou zijn.
Volgende X beter.
Aan het eind van de middag met een grote groep blauwe teamgenoten meegeholpen om swipes over het hele veld te maken tot groot verdriet van rood.
En uiteindelijk was het zoeken naar de laatste roden die nog niet van het veld af waren gegaan,jammer.
Wat dat betreft waren wij winnaars.
Mijn letdown was toen ik het laatste half uur met twee man nog even een missie ging doen die behoorlijk wat loopwerk vereiste, en net voor we het object op z'n plaats wilden brengen (nog 20 meter) werd er afgefloten -.- xD
Heb ook een gezellige dag gehad gister! Lekker gespeeld en met onze groep flink wat missie's gedaan!
Hit van de dag: een missfeed/vlieger die resulteert in een hit op een aardige afstand.
En gelukkig was bij ons de fair play keurige op orde! Bij rood begon het al aan het begin vd dag nadat de intro van liam 3x pang riep en rood beweerd dat er dan maar 1 terug naar spawn moet.
Was inderdaad een super toffe dag!
Wel rustiger dan mijn eerste keer bij balls and arrows want de eerste missie liepen we fluitend doorheen.
Leuke groep en nieuwe mensen leren kennen. Aan het eind van de dag kwam ik bij een groepje van 3 jongens die net begonnen waren met airsoften, leuk om ze een beetje op pad te helpen ook al ben ik zelf ook niet de meest ervaren speler.
Had zo bedacht dat ik eens aan de slag zou gaan met een action cam. Jammer genoeg happerende beelden maar voor een eerste poging ach ja. Het plan is om binnenkort een scope en helm cam erbij te kopen want dat switchen van barrel naar helm is geen doen vanavond zal ik proberen het filmpje online te zetten.
Die jongens kwam ik s ochtends tegen. Was idd leuk om nieuwe spelers te zien en ze te helpen. Eigenlijk hielpen ze ons want wij zaten vast door de vijand. Die jongens waren verdwaald en naderde de vijand per ongeluk van achter en konden ze makkelijk uitschakelen
Rick als je film online is gooi ff link hier op forum of geef link naar je kanaal ben benieuwd. Hoop binnenkort een keer zelf naar B&A te gaan om m'n scar te testen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.