Balls & Arrrows (tijdelijk) een stuk minder leuk

michiel80

Well-Known Member
22 jun 2016
240
93
Trophies
13

Bijlagen

  • FB_IMG_1499969126133.jpg
    FB_IMG_1499969126133.jpg
    108,3 KB · Weergaven: 434
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Crap. Toch wel het leukere deel. Genoeg afgeslopen door de bosjes, main op de rug en pistool in hand. Hopelijk is de beperking tot het oude gedeelte tijdelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Voor mij juist een reden om wel weer te gaan. Vind zo'n hoek in het veld maar niks. Word een rare manier van spelen.

Nu kun je weer gewoon op een lijn spelen. Al snap ik dat je dan snel bij het CQB gedeelte vast loopt. Maar dit heeft voor mij de voorkeur.

Voor de organisatie natuurlijk wel een bummer.
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Er staat jammer genoeg geen reden vermeld waarom er bezwaar ingediend is. Ben benieuwd naar wat de specifieke reden is en waarom pas 1 jaar later er bezwaar voor wordt ingediend.

Neem aan dat als ze zo'n vergunning aanvragen, omliggende bedrijven etc. er over worden ingelicht zodat ze voor de vergunning al bezwaar kunnen indienen.
 
  • Leuk
Waarderingen: StefanTeelen
Voor mij juist een reden om wel weer te gaan. Vind zo'n hoek in het veld maar niks. Word een rare manier van spelen.

Nu kun je weer gewoon op een lijn spelen. Al snap ik dat je dan snel bij het CQB gedeelte vast loopt. Maar dit heeft voor mij de voorkeur.

Voor de organisatie natuurlijk wel een bummer.
Ieder zijn ding inderdaad. In het grote stuk was het vaak wat leger waardoor je op een leuke en vaak sneaky manier missies kon uitvoeren. Het legere veld daar icm de begroeiing maakte het voor mij wat spannender tov de 'head on collision' in het basis veld
 
Slecht nieuws :(
Dat gedeelte vond ik altijd best leuk, dichte begroeiing i.c.m. CQB en bottlenecks. Hoop dat het nog wel leuk blijft, het is toch mijn lievelingsveld. Daarnaast hou ik wel van grote velden met 200+ spelers, nu maar 140 spelers :(
 
Had het ook al gelezen op de facebook pagina. Mooi ellendig dit. Speelde voornamelijk op het stuk dat nu afgesloten is in verband met dat het gedeelte dat nu nog overblijft voor de helft sniper heaven is.
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
Afgelopen weekend voor het eerst geweest (hele terrein nog in gebruik) leuke dag gehad, zeker het stuk wat nu dicht is was wat meer sluip werk.
Gedeelte wat nu nog wel open is veel meer open terrein.

En afgelopen weekend te veel snipers, en niet eerlijk verdeeld (dat zal misschien ook meespelen) iets van 8 vs 1 ofzo
Moet zeggen dat stuk veld was ook geen leuke game play meer, Als er 8 snipers bij elkaar zitten en geen doorkomen aan is
(omdat je werkelijk out ranged word met 20 meter of meer)

Ik speel nog niet zo lang en stond met een paar te praten die al veel langer spelen, en vonden dat er toch wel teveel snipers kwamen in de gameplay

Ik hoop dat er een dag komen dat er een max aantal sniper per team, of in het algemeen mogen komen.
denk dat dat de spelbeleving soms echt te geode kan komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: husky en Hertenvacht
Er staat jammer genoeg geen reden vermeld waarom er bezwaar ingediend is. Ben benieuwd naar wat de specifieke reden is en waarom pas 1 jaar later er bezwaar voor wordt ingediend.

Neem aan dat als ze zo'n vergunning aanvragen, omliggende bedrijven etc. er over worden ingelicht zodat ze voor de vergunning al bezwaar kunnen indienen.

De omliggende bedrijven hadden gelijk al bezwaar aangetekend alleen is dat vermoedelijk door bureaucratie nu pas echt actief geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Legendary
De omliggende bedrijven hadden gelijk al bezwaar aangetekend alleen is dat vermoedelijk door bureaucratie nu pas echt actief geworden.

Enig idee wat de reden is voor het bezwaar? Was dit niet eerst een paintball velt of ben ik in de war met een andere locatie?
 
Voor wat ik begrepen heb je de situatie zo: ( korte versie)
Aan liggend aan het betreffende terrein ligt een zorg instelling.
Hier verblijven mensen met verschillende beperkingen.
Onder andere (zware) vormen van autisme.
Nu is de begeleiding daar bang dat de cliënten daar niet met de indrukken om kunnen gaan als ze ons met " wapens" en uitrusting zien lopen.

Beetje overdreven lijkt mij, aan gezien ik weet dat er zat airsofters zijn die zelf in meer of mindere mate een autistische vorm hebben.

Maar dat dus ongeveer
 
Voor wat ik begrepen heb je de situatie zo: ( korte versie)
Aan liggend aan het betreffende terrein ligt een zorg instelling.
Hier verblijven mensen met verschillende beperkingen.
Onder andere (zware) vormen van autisme.
Nu is de begeleiding daar bang dat de cliënten daar niet met de indrukken om kunnen gaan als ze ons met " wapens" en uitrusting zien lopen.

Beetje overdreven lijkt mij, aan gezien ik weet dat er zat airsofters zijn die zelf in meer of mindere mate een autistische vorm hebben.

Maar dat dus ongeveer


Mhm ik snap beide stant punten wel autisme is iets dat in veel vormen komt dus er zullen vast wel mensen zijn die er niet goed mee om kunnen gaan.

Maar dit lijkt me best makelijk op te lossen door iets van een soort schuting toch ? Rn zo iets is bij airsoft hoe dan ook geen gek iets om eventuwele verwaring van buiten af te vermijden?
 
@Sander, ohh excuses. Had niet meegekregen of over het hoofd gezien, dat er daadwerkelijk al eerder bezwaar was ingediend.

@Rens Ruigrok, ik wilde net hetzelfde zeggen qua schutting.

Weet niet hoe dichtbij het gebouw daadwerkelijk staat, maar een schutting met evt. Camouflage netten erboven zou toch een groot deel van het "probleem" oplossen, lijkt me.

Dat er rekening gehouden moet worden i.v.m. de zorginstelling met mensen die een vorm van autisme hebben, vind ik niet meer dan normaal.

Maar hadden ze dan niet beter eerst rond de tafel kunnen gaan zitten en alle mogelijke problemen op tafel te gooien en dan een oplossing ervoor zoeken en dan vervolgens pas te besluiten om ja of nee tegen een vergunning te zeggen, afhankelijk van het gesprek, of zeg ik nu iets heel doms? :p
 
Het is toch verboden dat airsoft zichtbaar is vanaf de openbare weg, dus waarom niet dezelfde maatregelen treffen? Zoals idd een schutting en camonetten ofzo.
 
Hehe, B&A is ook van de A6 te zien ;)

Gasselte is ook van de openbare weg te zien.

Veluwe heeft een fietspad er achterlangs met zicht op het veld. Ook het hotel kijk deels op het veld.

Wildmounten van uit de trein te zien.


Ik heb een keer bij een luchtbuksen (buiten)vereniging geschoten. Welke ook 150 meter van de openbare weg zat, met open line of sight. De leden die daar altijd spelen zeiden al. Vanaf die afstand zie je niet meer of het een hark, een bezem of een buks is. en dat was ook toegestaan.

Dus: Neh, ik denk niet dat het realistisch is om alles af te schermen... ;)
 
Ik heb even het speelveld gearceerd. De Groentehof ligt er inderdaad dicht tegen aan, maar niets dat een scherm/net en schutting niet kan oplossen. Voor wat betreft de renbaan kan ik mij niet indenken wat het probleem is.

H1Y3x9D.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Enig idee wat de totaale lengte is van het veld van balls and arrows van onder tot boven gezien?
 
Ik denk dat ze bij de renbaan bang zijn dat de hondjes geraakt worden door bbs die eventueel dwars door de netten gaan of eroverheen.
Of dat ze zelf geraakt worden.
 
Volgende week zondag daar wss skirmen. Dan maar eens kijken hoe het daar is.