Batterij past niet in VFC QRS Butt stock

Robbie

Well-Known Member
9 aug 2017
200
119
Trophies
8
Jeuj! Mijn VFC VR16 Fighter CQB mk2 (mondje vol) is eindelijk binnen! Maarrrrr... de batterijen die ik erbij heb besteld werken perfect maar passen helaas niet in de QRS Butt stock.

Ik had deze besteld, maar die gaan dus terug: LiPo Extreme 7,4 V 3300mAh 20 - Nunchuck Type. Met de kleine Tamiya stekker.

Ik ben aan het Googlen gegaan maar kan maar niet vinden welke wel passen en ook nog eens kwalitatief goed zijn.

Of ben ik gewoon een beetje dom en had ik geen Nunchuck, maar een enkele moeten kiezen?

Iemand hier een idee welke batterijen wel zouden passen? Bij voorkeur een NL winkel i.v.m. levertijd.

ik heb zelf nuprol 1300mah 7.4v 20c stick type accu. dit is ook in de qrs stock van mijn avalon. had zelf ook dat mijn 2000mah accu net niet paste dus moest ook naar wat kleiner opzoek.

Dat een 3300 mAh nun chuck niet past had iedereen je wel kunnen zeggen :|, daarbij zijn nuprol batterijen ontzettend overpriced. Ik zou op zoek gaan naar iets van 1200-1500 mAh nun chuck met 25C op burst, daarvan zal het meesten wel passen.

Ik was natuurlijk alweer eigenwijs en ongeduldig en heb de volgende (blijkbaar te dure) lipos besteld.
RsRFSdM.png

Ik kon er op hobbyking ff niet lekker uitkomen, was ff teveel keus.

Denk dat wat ik nu heb besteld wel past?

Gezien de afmetingen van die 1e LiPo verbaasd het me niks dat hij niet past: Measurements: 2X 130 x 20 x 15mm :D

Wat zijn de afmetingen van je nieuwe bestelde LiPo?

Die LiPo bag is wel aardig overpriced trouwens.... 11,95 euro. :eek: Bij taiwangun koop je ze al voor rond de 4 euro.
Mocht je in de toekomst ook een LiPo alarm willen hebben dan kan je die daar ook velen malen goedkoper halen.

• Leuk
Waarderingen: Robbie
Haha ja die was achteraf een beetje groot... :P
Heb deze wel opgemeten. Qua afmetingen moeten ze passen.

Nee dat geloof ik meteen, was ook gewoon te ongeduldig en wist ook ergens wel dat ik teveel betaalde... Volgende keer ga ik ff beter shoppen. Thanks guys!