BB type gebruiken

artist deidara

Active Member
6 dec 2017
39
10
Trophies
6
hey,

zal best al een topic van zijn maar ben nieuwsgierig wat het beste BB gewicht is voor welk van mijn van mijn replica's / AA's.

ik weet dat voor handguns beste 0.20 het beste is en voor de auto rifles 0.25 maar wat voor de smg of lmg?

full auto rifles
smg
handguns
rifle/sniper
lmg

ben al lang airsoft speler maar sinds kort pas mijn pas en eigenaar van replica. dus moet nu mijn eigen BB aanschaffen. dus voor ik straks zit met 0.20 en ik moet 0.25 hebben

bedankt alvast

Ligt aan je setup gewoon zwaarste pakken die je kan schieten.
Ik heb bij het afstellen van mij replica wat test bb's opgehaald bij combat van verschillende gewichten.
Ik kwam uit op 0.27 voor mijn aeg en voor mijn side arm 0.25.

Hopelijk heb je hier iets aan.

• Leuk
Waarderingen: artist deidara
Ongeacht het replica type inderdaad zo zwaar mogelijk. Bij stock replicas meestal 0,25 - 0,28 gr. Bij flathop moet tot 0,32 - 0,35 Gr zeker lukken. Met R-hop kun je bij correcte installatie zelfs tot 0,45 gr.

• Leuk
Gewoon pakken wat je hop up aan kan en je met enigszins fatsoenlijke fps kan weg schieten. Er is geen vast gewicht want het ligt geheel aan de setup die je hebt zoals hierboven wordt gezegd. .25 is imo wel het meeste wat je ten minste wil voor aeg, gbb en gbbr.

• Leuk
hey,

thanks voor de reacties. ik heb bij mijn mp40 een zak van 0.23g meegekregen en bij me autorifle 0.35g. ik zal dan voor alles dan minimaal 0.25 gaan aanschaffen, en voor de eventuele snipers dan 0.35 of zwaarder. wat ik heb zijn aeg. enige gbb is de handgun.

voor zover ik weer zijn beide rond de 330-350fps. zal nog wel wat testen dan met kleine hoeveelheid BB en een fps meter of het veel uitmaakt.

Zelf gebruik ik 28. in mn AEG, 25. in mn gbb side arm en 36. Valken in mn Sniper. Met de sniper is het ook kwestie van testen ;)

• Leuk
In mijn AM013 schiet ik het beste met .28 en in mijn sniper schiet ik op het moment met .38 of .40, maar nadat ik mijn HPA conversion heb gedaan wil ik richting de .43 BB's gaan.

Ik zou gewoon een aantal kleine hoeveel heden gewichten kopen en kijken wat voor jou het fijnste is. Je moet de afweging maken dat je replica het aan kan, maar wat je fps doet. Als je heel zwaar schiet gaat de BB heel langzaam en kan de tegen partij deze ontwijken. Wat voor grappige momenten en grote irritaties kan zorgen...

• Leuk
Waarderingen: Camilo en artist deidara
In mijn AM013 schiet ik het beste met .28 en in mijn sniper schiet ik op het moment met .38 of .40, maar nadat ik mijn HPA conversion heb gedaan wil ik richting de .43 BB's gaan.

Ik zou gewoon een aantal kleine hoeveel heden gewichten kopen en kijken wat voor jou het fijnste is. Je moet de afweging maken dat je replica het aan kan, maar wat je fps doet. Als je heel zwaar schiet gaat de BB heel langzaam en kan de tegen partij deze ontwijken. Wat voor grappige momenten en grote irritaties kan zorgen...

hahah! Ik blijf hier stuk om gaan ;)

Maar, @artist deidara om het even samen te vatten:
Het beste kun je gaan voor een gewicht dat je replica nog kan hoppen. Zelf speel ik met 0,28g in m'n primary (geeft mij de grootste range) en 0.20g in m'n sidearm (nét wat sneller bij de tegenstander op close combat).

Maar zoals Rebelattack al aangeeft; als je 0.30+ kunt hoppen, kun je er ook voor gaan. Sommige shops hebben wat verschillende gewichten bb's voor je. Neem van allemaal een paar mee en ga de baan op om te testen wat voor jou het beste werkt.