Begin is er

• Onderwerp starter Onderwerp starter Marc
  • Startdatum Startdatum

Marc

Member
31 aug 2017
12
3
Trophies
2
Goededag,

Bij toeval achter airsoft gekomen en na wat orientatie 2 weken geleden aangemeld bij de NABV. Dus 2 weken de tijd gehad om naar wat spullen te kijken en weet nu zo'n beetje wat ik wil. Daarna is het plan om thuis even rustig in te schieten en dan op naar de eerste dag in het veld hopelijk eind september of begin oktober.

Ik ga 1 en ander even in de gaten houden en dan kan ik hopelijk een keer op gang geholpen worden tijdens een skirm.

grtz en hopelijk tot snel een keer

Marc

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum! Eind september is er een skirm bij Bunker Hill waar een aantal van het forum heen gaan. Daar kan je je zeker bij aansluiten ^^

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Joris
Goededag,

Bij toeval achter airsoft gekomen en na wat orientatie 2 weken geleden aangemeld bij de NABV. Dus 2 weken de tijd gehad om naar wat spullen te kijken en weet nu zo'n beetje wat ik wil. Daarna is het plan om thuis even rustig in te schieten en dan op naar de eerste dag in het veld hopelijk eind september of begin oktober.

Ik ga 1 en ander even in de gaten houden en dan kan ik hopelijk een keer op gang geholpen worden tijdens een skirm.

grtz en hopelijk tot snel een keer

Marc

Welkom Marc!

Het kan ook handig (en ook heel leuk) zijn om eerst al eens airsoft te gaan proberen met een huurkit, dan heb je ook direct wat meer feeling met wat je zelf zou willen gebruiken uiteindelijk :)

Welkom marc,

Weet niet waar je vandaan komt maar wil je best wel een keer op sleeptouw nemen.

Goedenavond allemaal en bedankt. Ik kom uit uitgeest trouwens (tussen Haarlem en Alkmaar dus dicht bij RSL assendelft) en ben 38 jaar.

Zat ook te denken aan ern uitnodiging en huurkit een keer maar was een wachtlijst en ik werk soms in het weekeinde dus wou ook niet paar keer afzeggen als ik niet uit kwam.

Vriend van me heeft een afgesloten achtertuin van 50 meter en schiet liever met een airsoft replica als luchtbuks en wil gewoon af en toe het veld in voor een skirm.

Grtz Marc

Welkom Marc! Zorg dat de buren op de hoogte zijn om misverstanden te voorkomen ;-)

Is echt helemaal afgesloten :) en hij schiet zelf ook vanuit zijn schuur naar targets achter in de tuin dus valt er helemaal niks te zien