hallo allemaal,
ik zal me even voorstellen.
ik ben robin kom uit den helder en ben laatst 18 geworden, dus officieel oud genoeg om met deze sport/hobby te kunnen beginnen.
ben vanuit de game wereld op het idee gekomen om te willen beginnen met airsoft, maar ook gedeeltelijk omdat ik voor een korte tijd bij de landmacht heb gezeten en ik het gedeelte adraline nogal mis. (ben al wel op weg naar de marine)
ik hoop op dit forum veel inspiratie en ideeën op te doen over het airsoft.
over wat wel en niet kan en wat beter spul is dan het ander.
dus bij deze hoop ik snel een paar introducee dagen mee te kunnen pakken.
heb airsoft 1 keer mogen doen op firstlook in utrecht vorig jaar.
maar aangezien ik geen vervoer had en er niet echt een airsoft locatie bij mij in de buurt was, hield het er mee op.
maar er komt nu een indoor airsoft hal in hippolytushoef vlakbij waar ik woon dus dat scheelt al weer.
als er iemand nog vragen aan mij heeft, ik hou mijn inbox in de gaten.
mvg
Robin
ik zal me even voorstellen.
ik ben robin kom uit den helder en ben laatst 18 geworden, dus officieel oud genoeg om met deze sport/hobby te kunnen beginnen.
ben vanuit de game wereld op het idee gekomen om te willen beginnen met airsoft, maar ook gedeeltelijk omdat ik voor een korte tijd bij de landmacht heb gezeten en ik het gedeelte adraline nogal mis. (ben al wel op weg naar de marine)
ik hoop op dit forum veel inspiratie en ideeën op te doen over het airsoft.
over wat wel en niet kan en wat beter spul is dan het ander.
dus bij deze hoop ik snel een paar introducee dagen mee te kunnen pakken.
heb airsoft 1 keer mogen doen op firstlook in utrecht vorig jaar.
maar aangezien ik geen vervoer had en er niet echt een airsoft locatie bij mij in de buurt was, hield het er mee op.
maar er komt nu een indoor airsoft hal in hippolytushoef vlakbij waar ik woon dus dat scheelt al weer.
als er iemand nog vragen aan mij heeft, ik hou mijn inbox in de gaten.
mvg
Robin