Beginnen met airsoft

Bakkerweerd

Member
24 feb 2016
9
0
Trophies
2
Hallo allemaal,

Ik ben Khen, 20 jaar en woon in Brummen.
Ik zou graag willen kijken of airsoft iets voor mij is, alleen ik heb het nog nooit gedaan.
Ik zou daarom graag een keer een skirm mee willen doen.
Alleen heb je voor het aanmelden een navb pas voor nodig.
En aangezien ik niemand ken binnen deze sport, kan ik ook niet mee als introducé.

Heeft iemand tips voor mij hoe ik bij een skirm mee kan doen?

groet khen

Ja, simpel: Aanmelden bij het veld als introduce.
Zij melden jou weer aan bij NABV, en ben je volledig legaal introduce.

Voorbeeld is Balls & Arrows, Lelystad. Omgeving Brummen is mij niet goed bekend qua velden maar er reageert zo vast iemand die wel iets weet.

Stey;19034 zei:
Ja, simpel: Aanmelden bij het veld als introduce.
Zij melden jou weer aan bij NABV, en ben je volledig legaal introduce.

Voorbeeld is Balls & Arrows, Lelystad. Omgeving Brummen is mij niet goed bekend qua velden maar er reageert zo vast iemand die wel iets weet.

Arnhem paintball city, maar je kan beter wat verder rijken en naar een balls & arrows introducee dag gaan of voor een normale skirm inschrijven.

Ik heb gevonden waar ik me aan kan melden.
Ben even op de site van Arnhem paintball city gaan kijken en denk dat ik daar maar op een geschikte datum heen ga en te ervaren of het wat voor me is.

Bakkerweerd;19042 zei:
Ik heb gevonden waar ik me aan kan melden.
Ben even op de site van Arnhem paintball city gaan kijken en denk dat ik daar maar op een geschikte datum heen ga en te ervaren of het wat voor me is.

Let er wel op deze locatie is extreem klein zelfs voor CQB oftewel bijna iedereen sniped je bij de lange hallen. Voordeel het is binnen dus het weer voor die dag maakt niet uit :).

Jep eens met Rebelattack! Arnhem is best leuk, maar een openbare skirm zou ik niet zo snel meer bezoeken daar. Ligt ontzettend aan de spelers, meer nog dan bij iedere skirm, omdat de locatie zo klein is. Je kan simpelweg niet om een vervelende speler heen als je die treft. Kan ook prima zijn met alleen maar relaxte gasten hoor! En de inrichting van de hal is heel gaaf met de huisjes.

Dat is inderdaad wel een goeie om over na te denken.
Maar ik denk voor de eerste keer om te kijken hoe het is wel prima is.
Ik ga met een paar vrienden een keer op een zondag als dat lukt.

Ik ga zelf over 3 dagen als introduce mee naar CQB Arnhem (Woon ook in Arnhem dus dat komt mooi uit). Maar zoals een aantal hier al zeiden, als je ziet dat er een skirm is die je wel wat lijkt, kan je ook kijken of je als introduce van iemand hier mee kan.

Zijn er hier mensen die aankomende zondag naar cqb arnhem gaan?
Ik heb m'n NABV pas alvast aangevraagd omdat ik dit wel vaker wil gaan doen.
Qua uitrusting heb ik nog veel spullen thuis liggen behalve een ops vest, maar die gaat er uiteraard nog wel komen!
Heeft iemand tips voor mij waar en wat voor replica ik het beste kan aanschaffen aangezien ik op het gebied van replica onderhoud etc nieuw ben.
Mijn idee gaat uit naar een m16 of m4 model.

Voor betaalbare beginners replica's, raden we hier meestal de Specna arms series of de G&G raiders aan (voornamelijk M4ish). Beide via gunfire of Taiwangun te krijgen. Beide winkels zijn in polen gevestigd, maar leveren super.

Ik ben is gaan kijken voor de specna arms serie op gunfire.pl er daar kwam deze naar voren.
http://gunfire.pl/product-eng-1152203167-SA-A03-carbine-replica-Half-Tan.html
heeft iemand ervaring met deze replica?

Het is een specna arms, het heeft een V2 gearbox en het is een M4, wat wil je nog meer een goed budget merk met degelijke internals en externals, V2 gearbox betekent een shit ton upgrade onderdelen en een M4 dus heeft ook honderden video's hoe je alles uit elkaar moet halen.

Goeie replica en wat rebelattack zegt: goeie gearbox. Komt standaard met bearings bij de tandwielen ipv steel slides en enter&convert systeem. Voor dat geld heb je dat bij andere merken niet.

Zelf zijn wij bezig met een review van de SA-B02. Een nieuw model van specna arms met het nieuwe SA EC systeem. Bij deze review komt ook een uitgebreide gearbox review.

De nieuwe modellen zullen dit systeem allemaal krijgen als het bevalt (lijkt mij). De enige verschillen tussen de modellen zal alleen de soorten buttstocks of rail zijn, de gearbox zal bij elk model het zelfde worden.

Onze eerste indrukken zijn goed en het SAEC systeem werkt prima. We merkte dat het merk Specna arms in de lift zit ( nu in iig nog ;) )