Hallo iedereen,
Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Nigel en ik ben geboren en getogen in Den Helder dat in de Kop van Noord-Holland ligt.
Mijn naam in het veld zal "Unamatrix" zijn.
Zelf ben ik alweer negentien jaar oud en word ik na de zomer al weer 20.
Ik ben mede geïnspireerd door de game wereld en via mijn neef @robin97 om te beginnen aan Airsoft, maar ik ben ook geïnspireerd door mijn geboorteplaats (Den Helder), omdat daar ook de belangrijkste marinebasis van Nederland ligt.
Ik zit nu momenteel op de havo in mijn eindexamen. Daarna wil ik graag Officier bij de marine worden. Ik heb naast Airsoft ook passie voor Rugby (Heb daar zelf mee gedaan in de top van Nederland, maar na een hersenschudding moest ik helaas hier mee stoppen) en doe ik aan Kitesurfen.
Zondag 13 Maart hadden Robin en ik als introduce gespeeld op het veld van Balls & Arrows. Daar hebben wij een huurset Elite (Basis set plus overal, tactisch vest, Special Forces pet en een extra magazijn) gebruikt. Dit beviel wel goed, maar af en toe dachten wij dat de range van de replica erg kort was en dus schoten met lucht .
Wij hebben besloten dat we erg veel plezier hadden ondanks de dat er soms wat irritaties waren en dat we al v
Onze eerste skirm met onze eigen gear zal op Zondag 1 Mei zijn op het veld van Balls & Arrows.
Ik heb zelf helaas nog niet veel kennis op het gebied van Airsoft en Replica's, maar ik heb het vertrouwen erin dat dit vanzelf wel komt.
Ik hoop ook op dit forum veel inspiratie en ideeën op te doen over Airsoft.
En als het veld bij Chapter Four in Hippolytushoef (genoemd naar C4) open gaat dan zullen Robin en ik daar uiteraard te vinden zijn.
Als er nog vragen zijn dan probeer ik die zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
En dan hoop ik dat ik jullie Zondag 1 Mei zie op het veld van Balls & Arrows.
Met vriendelijke groeten,
Nigel aka Unamatrix
Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Nigel en ik ben geboren en getogen in Den Helder dat in de Kop van Noord-Holland ligt.
Mijn naam in het veld zal "Unamatrix" zijn.
Zelf ben ik alweer negentien jaar oud en word ik na de zomer al weer 20.
Ik ben mede geïnspireerd door de game wereld en via mijn neef @robin97 om te beginnen aan Airsoft, maar ik ben ook geïnspireerd door mijn geboorteplaats (Den Helder), omdat daar ook de belangrijkste marinebasis van Nederland ligt.
Ik zit nu momenteel op de havo in mijn eindexamen. Daarna wil ik graag Officier bij de marine worden. Ik heb naast Airsoft ook passie voor Rugby (Heb daar zelf mee gedaan in de top van Nederland, maar na een hersenschudding moest ik helaas hier mee stoppen) en doe ik aan Kitesurfen.
Zondag 13 Maart hadden Robin en ik als introduce gespeeld op het veld van Balls & Arrows. Daar hebben wij een huurset Elite (Basis set plus overal, tactisch vest, Special Forces pet en een extra magazijn) gebruikt. Dit beviel wel goed, maar af en toe dachten wij dat de range van de replica erg kort was en dus schoten met lucht .
Wij hebben besloten dat we erg veel plezier hadden ondanks de dat er soms wat irritaties waren en dat we al v
rij snel besloten dat als je straks je eigen gear hebt dat de irritaties van de huursets wegvallen. En dat wij een NABV pas zouden aanvragen. Inmiddels hebben wij dit gedaan en na goeie reviews gelezen te hebben om als beginners replica een Specna Arms SA-B02 aan te schaffen. Die krijgen wij hopelijk dit weekend binnen.Onze eerste skirm met onze eigen gear zal op Zondag 1 Mei zijn op het veld van Balls & Arrows.
Ik heb zelf helaas nog niet veel kennis op het gebied van Airsoft en Replica's, maar ik heb het vertrouwen erin dat dit vanzelf wel komt.
Ik hoop ook op dit forum veel inspiratie en ideeën op te doen over Airsoft.
En als het veld bij Chapter Four in Hippolytushoef (genoemd naar C4) open gaat dan zullen Robin en ik daar uiteraard te vinden zijn.
Als er nog vragen zijn dan probeer ik die zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
En dan hoop ik dat ik jullie Zondag 1 Mei zie op het veld van Balls & Arrows.
Met vriendelijke groeten,
Nigel aka Unamatrix