Beginner op zoek naar de beste skirms

7 mei 2018
8
0
Trophies
1
Beste leden,

Ik ben nu net begonnen met airsoften en woonachtig in Zuid-Limburg. Nu ben ik opzoek naar events om heen te gaan, ik heb zelf ''The Chambers'' in gedachte. Weet iemand wat nog mooie locaties zijn, en waar je mooi overzichtelijk kunt zien wanneer diverse events zijn?

Alvast bedankt,
Stijn

Hoi Stijn.

Zelf nog nooit bij The Chambers geweest dus geen idee.
Dicht bij jou in Weert zit Wildmountain is een buiten veld met een stuk woodland en een klein stadje voor cqb, dus van alles wat.
Dit vind ik zelf over het algemeen een mooie leuke locatie.
Ook in helenaveen zit een lokatie, airsoft Training center. Vind ik ook wel een goed veld. Maar is alleen cqb.
In Gasselte zit ook een mooi veld, maar is een rot eind rijden voor jou.
Dit is een oud bungalowpark waar wij nu mogen airsoftén.
Dus zowel woodland als cqb.

Verder voor de NL evenementen kan je hier kijken :
https://www.nabv.nl/evenementen

Hopelijk heb je hier wat aan

Greetings

@Stijn Kistermann. Goeie vraag. Toevallig is recentelijk ZUID-63 geopend in Landgraaf; een nieuw veld dat met de skirm toffer wordt als ik de foto's en verhalen mag geloven. Zelf hier een maandje geleden gespeeld en me goed vermaakt. Wel een van de zwaardere velden van Nederland.

Verder zit Wild Mountain in de buurt (Weert), maar je moet van het veld houden.. Hogerop kun je verder denken aan Dark Forest (Ulicoten).

België ook zeker een optie. Kijk dan eens naar The Chambers en Fort Barchon. Succes en veel plezier! :)

Als beginner kan ik je zeker wild-mountain aanraden! toporganisatie die je zeker zal helpen met al je vragen en dergerlijke.
De meeste spelers die hier regelmatig komen staan ook erg open voor nieuwelingen.

anders heb je ook nog unit 13 in sittard voor CQB hoewel ik persoonlijk hun rental materiaal echt bucht vind.

Zuid-63 heeft voor zo ver ik weet geen rental gear, maar weet ook niet of je al je eigen gear hebt of niet natuurlijk.

The chambers is leuk maar zou ik pas gaan als je eerst op een kleiner veld gespeeld hebt.

Wild mountain is erg leuk mijn eerste skirm was daar ook. Goeie gameplay en top organisatie!

• Leuk
Waarderingen: Crix
Beste leden,

Ik ben nu net begonnen met airsoften en woonachtig in Zuid-Limburg. Nu ben ik opzoek naar events om heen te gaan, ik heb zelf ''The Chambers'' in gedachte. Weet iemand wat nog mooie locaties zijn, en waar je mooi overzichtelijk kunt zien wanneer diverse events zijn?

Alvast bedankt,
Stijn

Hallo en welkom in deze geweldige hobby/sport. Ik ben ook nog niet zo heel lang in dit wereldje....heb 5 skirms gedraaid tot nu. Ik kan darkforest in Ulicoten je zeker aan raden....leuk bebost veld met loopgraven schutters putjes en wat gebouwtjes. Ook de organisatie is super daar. Wild mountain in weert schijnt ook leuk te zijn.