Beginners skirm balls & arrows. 12 juli

JuulvdBosch

Member
22 mei 2015
9
0
Trophies
1
Hey daar mensen. 12 juli is er een beginners skirm bij B&A Zelf ga ik er naartoe. Zaterdag de 11e kan ik gelukkig crashen bij @aeron Voor de rest. Hier kun je een discussie beginnen over de skirm Standaart prijzen en tijden van B&A gelden

Prijzen:

Toegang: 25 euro Entree

Kits: 

• € 30,- voor een huurset Basis (replica/wapen), bril of masker, mondbescherming en een veiligheidshesje) . Maakt totaal € 55,- inclusief intree.
  • € 37,50 voor een huurset Elite (Basis set plus overal, tactisch vest , Special Forces pet en een extra magazijn). Maakt totaal € 62,50- inclusief intree.
    <ul>
    <li>Let op er zit bij deze setjes (op een open Skirm) nog geen bb’s. Deze zijn vanaf € 10,- per 4000 te koop. Hiermee kunnen meerdere personen spelen.
</li>
</ul>

Tijden: 9:00 tot 9:30 aankomst, 10:00 starten , spelen tot 16:00.

Wellicht is het handig om dan ook te vermelden wat de standaard prijzen en tijden precies zijn, voor de gene die dit niet weten? :) , Ik weet het namelijk niet.

Ik had me aangemeld. ..maar heb helaas de 11e een slaapdienst..dus benpas om 12 uur vrij

@Juul Vd Bosch is het niet zo dat bij een beginners skirm de entree maar 20 euro is

Kosten staan op de eerste pagina als je wil inschrijven, alles is het zelfde voor de rest

Om de drempel zo laag mogelijk te houden hebben we de prijzen voor deze dag ook nog eens aangepast.

Korting!

De kosten zijn:
•€ 25,- intree voor hele dag.

Extra opties:
•€ 25,- voor een huurset Basis (replica/wapen), bril of masker, mondbescherming en een veiligheidshesje) .
•€ 32,50 voor een huurset Elite (Basis set plus overal, tactisch vest , Special Forces pet en een extra magazijn).

Dit is 5 euro korting per persoon!

Van de site af

Als je je op de site van B&A hebt aangemeld, komt het dan vanzelf in je Mijn NABV, of hoeft dit niet om gerechtvaardigd hierheen te mogen reizen volgens oom Agent?

Als je je aanmeld bij B&A is het Al voldoende(muv introduce zonder kit)

Hoi! 

ik heb me super enthousiast ingeschreven voor de Beginnersskirm van Balls and Arrows op 12 juli. Nu wil het geval dat ik zelf geen auto heb en dacht er wel met het OV te kunnen komen.

Dat kan dus niet. De enige bus die daar een beetje in de buurt stopt, voor zo ver ik weet, rijdt niet op zondag.

Is er iemand die me bijvoorbeeld op Lelystad kan en wil oppikken, of die een andere optie weet?

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Bas van 't Hoff/ Da Fencer

Ik kom overigens uit Amsterdam, stel dat er mensen vanuit die hoek rijden en een plekje over hebben voor een mede-airsofter (:

Nog mensen met een plekje, desnoods vanaf lelystad zelf? De bus die ik zou willen hebben rijdt niet op zondag en om nou helemaal vanaf daar naar B&A te lopen..

1 uur en 22 minuten oftewel ongeveer 7 kilometer volgens mister Google maps. Met replica's en gear is dat wel een lekker lange wandel..

Lelystad Centrum (NS) naar 8219 PZ oftewel B&A.

Wat je ook zou kunnen doen is met OV naar Lelystad CS reizen. Iemand zou je daar op kunnen pikken en dan door kunnen rijden naar B&A. Is 10 a 15 minuutjes rijden naar B&A. 

@aeron heeft in de app al gevraagd of we het erg vinden als fencer mee rijd vanaf lelystad cs