België skirm - The Chambers

Echt een leuke skirm gehad ja! Leuk terrein, leuk team en iedereen speelde super! Mooie coordinatie en deployment wat we nog lang (in vergelijking met andere skirms) wisten vol te houden. Goede versterking waardoor we linies langer in stand konden houden. 


Dat mensen de bunkerhill stijl bos omgeving zat werden en naar binnen gingen waardoor de linie opgeheven werd is niet meer dan logisch. We waren tenslotte naar België gegaan voor iets anders ;)


In ieder geval echt tof om te zien dat onze ideeën hebben gewerkt en waar we nog wat kleine dingen kunnen verbeteren! Thanks voor jullie inzet en vooral, gezelligheid! 
 
Bedankt allemaal voor de geweldige dag!

Deze knul gaat er zeker meer werk van maken. Eerst nog wat proef skirms draaien en als nummer 3 erop zit schaf ik alles zelf aan!

ACN bedankt en natuurlijke een kleine shout-out naar @manderspaul voor het op sleeptouw nemen van deze knul!
 
Fijn om te horen dat je het naar je zin gehad hebt, 


Vond het leuk je erbij te hebben. Tot snel weer op de volgende skirm ;)


Misschien weekendje Bunker hill? er gaan geruchten om daar in augustus weer heen te gaan. 
 
HAhahahahah wat een geweldig filmpje XD


https://www.youtube.com/watch?v=EWyxpt1o3aQ


Leuk gemaakt Mike,  Die lemmingrun attack van mij XD en uiteraard het toekijken hoe "El Commandante" (op z'n gemak) inpakt hahahah :p


mooie actie van Bjorn ook hahaha :D
 
@manderspaul


Dankjewel! Jaaa, die Lemmingsattack is awesome he? :p Heb je de val EHHH ik bedoel natuurlijk tactical dive van El Commandante gezien?
 
@manderspaul ik hoop dat ik dan nog vrij kan krijgen of uberhaupt vrij ben. Maar ga anders super graag mee naar bunkerhill!