Belvedair zegt 'Mogûh'

Belvedair

Member
9 mrt 2017
20
4
Trophies
5
Giedemorgen airsofters,

Mijn naam is Nick en ik ben relatief nieuw in de wereld van airsoft.

7 jaren lang ben ik actief in de wereld van paintball. In deze 7 jaren heb ik elk denkbare NL competitie gespeeld welke er bestaat en ben ik momenteel Moderator van paintballforum.nl, het grootste painball forum in de BeNeLux en Team Captain van scenario paintball team Blackwater.
Ik beoefen deze sport met veel plezier maar bemerk het laatste jaar, met name door de explosieve groei van airsoft dat deze tak van sport tevens mijn intersse wekt. Ik ben relatief nieuw in deze tak van sport maar door dit meer dan geweldige forum en de uitgebreide base aan verslaglegging lees ik mij dagelijks met veel plezier in.

Na het 2016 seizoen wil ik mij graag fully geared up richten op de airsoft scene en vele aan vele skirms mee doen in zowel Nederland, Belgie en daar buiten. Ik heb tot op heden meegedaan aan een aantal open skirms wat me geweldig is bevallen. Voorlopig wil ik me gaan richten op CQB aangezien mij pistol/shotgun based skirms geweldig lijkt.

Ik ben woonachting in het Oosten des lands en ben dan ook zeer benieuwd of er leden zijn en omstreken waar ik de komende maanden een prettige band mee kan ontwikkelen en info c.q. gear kan uitwisselen.

Ik hoop jullie allen spoedig tegen te komen tijdens een skirm ergens Nederland.

Met vriendelijke groet,

Belvedair
 
Laatst bewerkt:
Mogguh!

Welkom op het ACN forum!
Volgens mij heb ik her en er je naam op Facebook voorbij zien komen.
Wie weet tot op het veld!
 
Welkom! In de buurt van almelo zit een heel vet veld; Bunker Hill. Zeker de moeite waard om daar eens heen te gaan!

En bij vragen: shoot! Veel kennis in huis hier op het forum :)
 
Welkom.

Ik woon zelf ook in de buurt van Almelo (wierden)
Voor indoor cqb kan je officetwo wel proberen dit is namelijk in Lochem.
Ben er zelf alleen nog niet geweest maar hoor er wel goede verhalen over.

gr.

Martijn