Belvedair zegt 'Mogûh'

Belvedair

Member
9 mrt 2017
20
4
Trophies
5
Giedemorgen airsofters,

Mijn naam is Nick en ik ben relatief nieuw in de wereld van airsoft.

7 jaren lang ben ik actief in de wereld van paintball. In deze 7 jaren heb ik elk denkbare NL competitie gespeeld welke er bestaat en ben ik momenteel Moderator van paintballforum.nl, het grootste painball forum in de BeNeLux en Team Captain van scenario paintball team Blackwater.
Ik beoefen deze sport met veel plezier maar bemerk het laatste jaar, met name door de explosieve groei van airsoft dat deze tak van sport tevens mijn intersse wekt. Ik ben relatief nieuw in deze tak van sport maar door dit meer dan geweldige forum en de uitgebreide base aan verslaglegging lees ik mij dagelijks met veel plezier in.

Na het 2016 seizoen wil ik mij graag fully geared up richten op de airsoft scene en vele aan vele skirms mee doen in zowel Nederland, Belgie en daar buiten. Ik heb tot op heden meegedaan aan een aantal open skirms wat me geweldig is bevallen. Voorlopig wil ik me gaan richten op CQB aangezien mij pistol/shotgun based skirms geweldig lijkt.

Ik ben woonachting in het Oosten des lands en ben dan ook zeer benieuwd of er leden zijn en omstreken waar ik de komende maanden een prettige band mee kan ontwikkelen en info c.q. gear kan uitwisselen.

Ik hoop jullie allen spoedig tegen te komen tijdens een skirm ergens Nederland.

Met vriendelijke groet,

Belvedair
 
Laatst bewerkt:
Mogguh!

Welkom op het ACN forum!
Volgens mij heb ik her en er je naam op Facebook voorbij zien komen.
Wie weet tot op het veld!
 
Welkom! In de buurt van almelo zit een heel vet veld; Bunker Hill. Zeker de moeite waard om daar eens heen te gaan!

En bij vragen: shoot! Veel kennis in huis hier op het forum :)
 
Welkom.

Ik woon zelf ook in de buurt van Almelo (wierden)
Voor indoor cqb kan je officetwo wel proberen dit is namelijk in Lochem.
Ben er zelf alleen nog niet geweest maar hoor er wel goede verhalen over.

gr.

Martijn
 
welkom, ben nog in afwachting van mijn NABV pas maar woon iig in de buurt (Rijssen). denk dat ik begin zomer wel aan het airsoften ben dus misschien tot dan.
 
Leuk dat er redelijk wat mensen uit het oosten komen. Zelf kom ik uit Rijssen. Binnenkort weer eens naar BunkerHill gaan als mijn DMR klaar is.
 
Mogguh!

Welkom op het ACN forum!
Volgens mij heb ik her en er je naam op Facebook voorbij zien komen.
Wie weet tot op het veld!

Hartelijk dank Stey, zou inderdaad leuk zijn om elkaar te treffen op het veld. En wat betreft de naam 'Belvedair', dat kan goed kloppen. Kopen en verkopen van airsoft spul gaat maandelijks door :)
 
Welkom.

Ik woon zelf ook in de buurt van Almelo (wierden)
Voor indoor cqb kan je officetwo wel proberen dit is namelijk in Lochem.
Ben er zelf alleen nog niet geweest maar hoor er wel goede verhalen over.

gr.

Martijn

Hartelijk dank voor de tip Martijn, mocht je ooit afreizen naar Lochem stuur me even een bericht. Ik ga graag mee.
 
welkom, ben nog in afwachting van mijn NABV pas maar woon iig in de buurt (Rijssen). denk dat ik begin zomer wel aan het airsoften ben dus misschien tot dan.

Dat zou heel erg leuk zijn Niels om samen een skirm mee te pakken. Ook van harte welkom in de wondere wereld van Airsoft :)

Hopelijk treffen we elkaar snel ergens op de velden in NL.
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Seppenwoolde
Leuk dat er redelijk wat mensen uit het oosten komen. Zelf kom ik uit Rijssen. Binnenkort weer eens naar BunkerHill gaan als mijn DMR klaar is.

Keep me posted Rick. Mocht je naar Daarleveen gaan om Bunker Hill een bezoek te brengen. Dat is vrijwel in mijn achtertuin.

Het Oosten is inderdaad goed vertegenwoordigd hier :)
 
Welkom op het forum! En ik zie dat je al een WWII loadout hebt? Vet!
 
Had er zo overheen gekeken
Coole load-out, is dat van de Airborne?

Currahee!