Ben er uit/ASG/ARES M60E4/MK43 Commando

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dirk
  • Startdatum Startdatum
maat van mij heeft ook M60. Ik weet het merk alleen niet maar deze heeft van de ca 15 skirms waar hij mee naartoe gegaan is maar 3 skirms goed gewerkt. dus google even goed rond of dat merk wel betrouwbaar is. maat van mij kan net maandag morgen modelletje hebben maar als dat niet zo is. een gewaarschuwd mens......

4.6 kilo? das net zo zwaar als mijn L85 met alles er op en er aan :-0
Dan heb jij een lichte. die van mij met alles er op en er aan is stukkie zwaarder ;):D (ugl gewicht cheat)

• Leuk
Waarderingen: Dirk
Retevet ding!
Ik ben zelf verliefd op de MG42.
Die is pas zwaar!
7 kg ongeveer.
Heb nu echter een light versie support.

SAM_3473 - Copy.JPG

Hij moet nog op de weegschaal.o_O

• Leuk
Waarderingen: Dirk
mooi vladimir die kan ik ook wel waarderen.
Heb je wat meer info erover.........voordelen/nadelen , prijs/kwaliteit ,extra's enz enz

mooi vladimir die kan ik ook wel waarderen.
Heb je wat meer info erover.........voordelen/nadelen , prijs/kwaliteit ,extra's enz enz

Probably 2 voordelen zijn, je kan hem zo met een mag change weer veranderen in een normale G36 en het tweede is doordat het grootendeels plastic is zal hij een stuk lichter zijn dan de gemiddelde LMG/Support replica's. Qua prijs heb je ze zowel in de budget prijs van JG, welke overall positieve reviews krijgen, en de duurdere van merken zoals TM.

Dit is een Jinggggg Gonggggg.....
Lekker cheapy.
Kostte mij 118 euro kaal.
Dan iets van 30 euro voor de electrieke drummag,iets van 50 euro voor de optics met verlicht dradenkruis en zoom van 2,5 tot 10 X.
Ongeveer 20 euro voor de silencer anex tracer unit,nog eens 20 euro voor de bi-pod,40 euro voor de front grip met lamp en laser.
En vervolgens de kale nieuwwaarde aan internal upgrades gespendeerd.
Resulterend in een close grouping op lange range met een ROF van 1200 BB's/minuut.
Die internal upgrades aan de gearbox waren niet echt noodzaak maar meer gewoon leuk om te doen.
De precission barrel en andere bucking zijn wel aanraders.
De barrel is er eentje van het merk Tornado en van messing en kost geen drol in vergelijking met andere merken.

Jing Gong maakt op zich helemaal geen verkeerde apparaten en dit is daarop zeker geen uitzondering.
De internals van de gearbox zagen er goed uit met zelfs een gelagerde springgeit.
Nadeel van deze G36's is dat het demonteren nogal een werkje is.
Je moet werkelijk alle schroeven die je maar vinden kan loshalen wil je bij de gearbox en inner barrel komen.
Maar weer in elkaar is het een zeer solide geheel die heel wat mishandeling kan hebben.
Jing Gong heeft ook nog versies met ingebouwde silencers en een pakket ris-rails op de front guard.
Deze zijn rete sexy vind ik.

http://www.taiwangun.com/en/electric/608-8-jg?from=listing&campaign-id=19

Wel wat duurder dan die van mij.

Heb er nog wat bijgekocht ,gaat hem halen als de pas binnen is
15450949_10206467157238004_199868747_n.jpg

Gaat dan wel die andere weg doen en heb nog wat gekocht hier op het forum ASG STI Tac Master
Dan zijn buiten de M60 de replica's voorzien voor mij.
Mss nog wat magazijnen erbij dan zien we wel .......tips welkom