ben te jong

Kasper Wilson

New Member
21 jan 2017
2
0
Trophies
1
zoals iedereen weet is er een minimum leeftijd van 18 voor airsoft in nederland, maar ik zou toch graag iets doen wat er op lijkt, heeft iemand voorstellen voor wat je kan doen wat voor 15 jaar oude beschiktbaar is

Wachten tot je 16 bent en dan in België gaan airsoften of gewoon nog 3 jaar geduld hebben, ondertussen sparen en informatie winnen op alle digitale platformen en dan goed voorbereid in NL starten als je wel 18 bent.

• Leuk
Waarderingen: Niels en Pietjepuk123
Op het airsoft.nl forum was iemand die ook minderjarig was, die heeft in de jaren dat hij moest wachten een top loadout bij elkaar verzameld. Dat zou jij ook kunnen doen.

Of je kan kijken naar kinder airsoft.
Volgens mij zijn er organisatie die het al aanbieden.
Bij office 2 in Lochem zag ik in ieder geval dat ze de replica's er al voor hebben.

Of je kan kijken naar kinder airsoft.
Volgens mij zijn er organisatie die het al aanbieden.
Bij office 2 in Lochem zag ik in ieder geval dat ze de replica's er al voor hebben.

er zijn meerdere plekken die die soort dingen bieden maar dan moet je met een groep komen,
ik heb er zelf nog geen open dagen voor gezien

Volgens mij zijn er inderdaad geen open skirms voor Kinderairsoft, en is dit alleen voor verjaardagen enzo.
Ik ben bang dat je voor nu beperkt bent tot het verzamelen van gear, en voorbereiding dmv Battlefield / COD.

Naast de suggesties die gegeven zijn zou ik idd aanvullen wat Stey zegt. Gaming. Een game als Project Reality, Squad of Arma voelt voor mij altijd heel erg als digitaal airsoften. I know, schamele troost, maar het is in ieder geval iets :)

Airsoft inc in Den Haag heeft 14+ airsoft. Als er een event in de agenda staat kan je gewoon aansluiten. Heb ik ook wel eens gedaan.