Beste allemaal,

• Onderwerp starter Onderwerp starter OpaB
  • Startdatum Startdatum

OpaB

New Member
30 dec 2024
3
1
Beste allemaal,
Een van de oudste en NABV lid van eerste uur. Na de leuke jaren, stopt deze hobby met als hoofdreden, toenemende regeldruk en verplichting gebruik smartphone. Heb geen zin in verkoop gebedel. Spijtig heb geen fotocamera. Mijn replicas zijn --- gratis --- af te halen en in de originele doos, vraag minimaal een flinke bos bloemen.
Alleen vooraf vertoon legitimatie geldig NABV ledenpas.
Regio Hollandsmidden

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: TheDutchreaper1989.
Beste,

Vervelend dat het allemaal zo gelopen is. Jammer.
Zou ik mogen vragen waar het geheel eventueel opgehaald kan worden? Ik kan aan uw profiel niet zien waar u precies woont.
Maakt eventueel voor anderen ook makkelijk, mocht het voor mij eventueel te ver weg zijn.

U mag mij ook eventueel ook een privebericht hierover sturen. NABV pas is hier aanwezig.

Beste,

Vervelend dat het allemaal zo gelopen is. Jammer.
Zou ik mogen vragen waar het geheel eventueel opgehaald kan worden? Ik kan aan uw profiel niet zien waar u precies woont.
Maakt eventueel voor anderen ook makkelijk, mocht het voor mij eventueel te ver weg zijn.

U mag mij ook eventueel ook een privebericht hierover sturen. NABV pas is hier aanwezig.
Inmiddels is regio toegevoegd,

Laatst bewerkt:
Inmiddels is regio toegevoegd,
Fijn. Is iets makkelijk inschatten zo.

Gezien de afstand voor mij wat aan de grotere kant is en ik niet op kortere termijn het geheel zou kunnen komen ophalen, lijkt het mij beter dat u eerst zoekt naar iemand anders. Denk dat u er dan mogelijk sneller vanaf bent.

Mocht ditalsnog niet lukken, kunt u altijd een prive berichtje sturen.

Succes. Helaas wel vervelend dat het zo moet lopen.

Fijn. Is iets makkelijk inschatten zo.

Gezien de afstand voor mij wat aan de grotere kant is en ik niet op kortere termijn het geheel zou kunnen komen ophalen, lijkt het mij beter dat u eerst zoekt naar iemand anders. Denk dat u er dan mogelijk sneller vanaf bent.

Mocht ditalsnog niet lukken, kunt u altijd een prive berichtje sturen.

Succes. Helaas wel vervelend dat het zo moet lopen.
De reacties in de prive zijn, fascinerend. Wensen "succes met de verkoop" terwijl het speelgoed - gratis - is af te halen. 😂😂

Laatst bewerkt: