hallo ik ben zelf beginner nog en vroeg mij af waar je de leukste spannenste en beste ervaring tot nu toe hebt gehad. Ik vraag dit omdat ik zelf een zeer zeer slechte ervaring heb gehad op een open skirm. Ik kwam op een avond aan en er was gewoon weg niemand. De enige die er was was er om iemand op te vangen die kwam. algoed een paar dingetjes te koop niet overdreven. ik liet mn pas zien die niet eens werd aangemeld dat viel meteen op. Het veld werd ook niet onzichtbaar afgeschermd alleen een doorzichtig net was afdoende zei de man ook al vond ik wel vreemd als je over de regels nadenkt hoort dit toch anders dacht ik. Ik werd mee genomen naar het veld waar ik mn rep kwijt kon en dus dat klaar gemaakt kwam hij om te vragen of ik koffie wou dat was gratis en dus redelijk maar het gaat niet over koffie en dus gaan we daar niet verder op in. Ik moest op een gegeven moment naar het toilet op het terrein zelf was er geen en deze werd dus gedeeld met een andere club waar ik heen moest over het parkeer terrein waar ik volgens de regels niet in vol kostuum mag komen. Ik had me op het veld al wat omgekleed maar er werd pas daarna verteld waar ik me om kon kleden en dat was in de kleed hokken van de andere club. Op het veld stonden wat kleden en iets wat op huisjes moest lijken en een heleboel troep! ik kon er niet wijs uit worden waar de grenzen van het veld waren. Er moest ergens een storm baan zijn en deze was ergens in het veld opgebouwd dus niet appart. volgens de man die ondertussen aan het bouwen was op het veld waren er een paar goede schuil punten en dergelijke die ik zelf zo niet echt kon zien. Het was intussen een uur verder en er was verder nog niemand anders en het begon al wat donkerder te worden. ik heb geen zaklampje en dus werd het wat te donker om echt nog iets goed te kunnen zien. Rond 20:00 uur was er nog steeds niemand en dus wou wel weer weg gaan en dat heb ik dus ook maar gedaan erg teleurgesteld en onvoldaan ben ik dus maar weer vertrokken. Ik wil niet veel zeggen maar als het zo blijft als het nu is blijven ze alleen open voor de kinder airsoft en laten ze het echte werk over aan de serieuze airsofters. De sport is booming buisness en dus steek er wat meer geld in voor een echte storm baan. ik geloof dar ik maar weer naar mn eerste locatie ga daar heb je tenminste nog houten huisjes en echte game situaties. omdat ik niet in kwaat licht wil komen laat ik achterwege bij welk veld ik deze ervaring had er naar vragen heeft dus geen zin.
Laatst bewerkt: