Binnenkort airsoften in de koepel in Breda?

Airsoft training center heeft het als orga ook aangekondigd dit is voor mij een locatie op nog geen half uur in een super vette locatie. Ga hier zeker een keer skirmen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tjeerd
Wow dat lijkt me echt awsome, ga er zeker heen als het open is :)
 
Het is een mooie locatie. Heber aan gedacht toen hij te koop ging. Maar er stond in dat ze er woningen in wouden of zorginstelling. Maar blijkbaar is de gemeente er van af geweken. Ik was ook met PI in Hoogeveen bezig maar dat is nu azc en zitten nu ook probleem azc'ers.

Maar kan zeker leuk zijn om te spelen als de orga het goed inricht.
 
Yep ergens begin december willen ze skirms gaan draaien, meer info volgt op fb en de nieuwe website van atc als het zover is. Mij zul je hier zeker ook tegen komen, is 25min rijden voor me.
 
Ben benieuwd! Ligt volgens mij enorm aan de scenario's die ze gaan doen. Een gevangenis is voor het grootste gedeelte niet veel meer dan een copy paste van gangen met cellen. Pas nog hier in Utrecht in de Wolf Gevangenis geweest. Zitten nu ook allemaal bedrijven. Het was een aardig doolhof, maar de celblokken zijn niet heel spannend. Grote open gangen van drie verdiepingen met allemaal cellen. Alle kruipdoor en sluipdoor gedeeltes en kantoor/kantine gebieden voegen variatie toe.

Ik ken de koepel gevangenis niet ;) (nee echt niet!) dus heb geen idee hoe deze inrichting is. Als ze de gevangenis redelijk neutraal houden qua aankleding (geen explosie van pallets en blauwe tonnen) kan je er wel geniale scenario's neerzetten die een flinke uitdaging geven dankzij de open gangen.
 
ben hier ook wel benieuwd naar, er staat dat ze een gedeelte van de gevangenis gaan gebruiken. maar of dat dan de daadwerkelijke koepel is of één van de gebouwen die er aan vast zit staat er niet bij. is best een aardig pand namelijk
 
Kan erg vette scenario's opleveren een dergelijke locatie. Eens even aanzien hoe ze dit gaan aanpakken qua aankleding en speelstijl.
 
Kan inderdaad heel gaaf zijn en zeker een plek om heen tegaan. Om een gevangenis spanned te maken zouden ze cellen open dicht kunnen doen met gangen door de muren heen, maar dat zal niet gaan gebeuren. Ze zullen waarschijnlijk geen gaten in de muren mogen maken :p Maar zou wel vet zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Kan inderdaad heel gaaf zijn en zeker een plek om heen tegaan. Om een gevangenis spanned te maken zouden ze cellen open dicht kunnen doen met gangen door de muren heen, maar dat zal niet gaan gebeuren. Ze zullen waarschijnlijk geen gaten in de muren mogen maken :p Maar zou wel vet zijn!

Mooi dat zou vet zijn, door de muren heen kunnen gaan. Dat maakt flanken van andere posities mogelijk, maar zal helaas niet mogen denk ik :p

M'n AKSU is dan al helemaal in d'r element haha
 
Je zou hier wel hele gave, kleinere, milsim achtige skirms kunnen doen. Met een Cipiers, een directeur, gevangen en dan een ontsnapping naspelen of iets dergelijks.

Ben heel benieuwd wat ze hier van maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Nou dat zou wat nieuws zijn een cqb in Nederland die echt de moeite waard is .

Ik hou het in de gaten .

Thanks voor de info .

Robin
 
Heel tof hoor! Ik zit zelf in de escape room wereld en hier was enige tijd geleden een seminar. Onderstaande foto is in de koepelruimte zelf; een panopticon. Supertof; vanaf het exacte middelpunt kun je álle cellen in de gaten houden.

Een comsim-achtige setting zou het helemaal af maken; replica's in een wapenkluis bij de cipiers, en via allemaal listige trucs moeten de gevangenen de gevangenis overnemen door o.a. bij de replica's te komen. Lijkt me heeel tof!
 

Bijlagen

  • gev.jpg
    gev.jpg
    602 KB · Weergaven: 491
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Robin2k7
Ik dacht even dat het dit was (
), maar dit is een gevangenis in Utrecht waar er gespeelt wordt.

Ook erg vet!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik dacht even dat het dit was (
), maar dit is een gevangenis in Utrecht waar er gespeelt wordt.

Ook erg vet!

Dit is inderdaad de gevangenis aan het Wolvenplein in Utrecht. Ook tof inderdaad, mits zoals @Jan al aangeeft er diverse mogelijkheden zijn in plaats van gangetjes doorlopen.

Verschil verder tussen Utrecht en Breda is de gi-gan-tische koepel :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jopsel