BINNENKORT in friesland

Kpl1boon

Well-Known Member
30 nov 2018
81
30
Trophies
5
https://ivipid.com/watch/8m8kvg/

Mijn naam is Johannes Boonstra en samen met mijn 2 kinderen ,zijn we begonnen om ons klaar te maken voor Airsoft.
Wij hopen binnenkort te starten met een newbeeteam...
Zodat we samen kunnen groeien in deze sport.
Zelf komen wij uit Burgum.
Als er mensen uit de buurt komen en zin hebben om gezamenlijk op te trekken als team ,laat het weten.

Email: bombsquadnl@hotmail.com

Er wordt gewerkt aan een website
 
Hey Johannes!

Uit interesse; waar gaan jullie voornamelijk spelen?
Grote kans dat ik jullie wel eens tegen ga komen. Ben zelf namelijk woonachtig in een satelliet van Sumar.

Persoonlijk ben ik niet zo'n airsoft-team-mens (ik zie het nut niet zo =X)
maar is vast wel leuk om eens met jullie op te trekken en mee te spelen ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Kpl1boon
Leuk om te lezen dat u met uw twee zoons gaat spelen. Dat zou ik ook wel willen, echter is mijn zoon nu 6 dagen jong... Ach, misschien wilt hij wel liever op ballet tegen die tijd.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken t.z.t. Laat het ons weten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Kpl1boon
Denk Leeuwarden,en geloof dat w r in de buurt van appelscha ook nog wat zit.
Het is niet dat er veel plekken zijn bij ons...
Wij zij zelf nog aan het opstarten, en proberen al ons gear bij elkaar te krijgen .
Ik heb net mijn eerste sidearm gekocht.
Zit alleen nog op mijn gelaats bescherming te w88 en dan nog een geweertje.
Zit te denken om de ik 416 a5 te kopen aeg of gas.
Morgen komt mijn clock34 binnen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Mijn oudste is nu 23 jaar ,en heb nog 1 van 19 een corrigerende tik mag niet meer ,en denk ook niet dat het helpt

Mag nu legaal op hun schieten

Alleen zullen ze wel terug knallen
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinolie4 en Solotov
Welkom.

Volgens mij zit in Appelscha gewoon zo'n team-uitjes organisator die ook paintball en nog iets van 10 dingen andere organiseert. Maar mocht je daar kunnen trainen is altijd leuk meegenomen.

Succes met jullie team.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kpl1boon
Leuk om te lezen dat u met uw twee zoons gaat spelen. Dat zou ik ook wel willen, echter is mijn zoon nu 6 dagen jong... Ach, misschien wilt hij wel liever op ballet tegen die tijd.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken t.z.t. Laat het ons weten!
Gefeliciteerd Solo!
 
Welkom op het forum! Ik maak niet vaak reclame voor mezelf, maar ik heb nog een vfc 416D aeg te koop staan hier op het forum mocht je interesse hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kpl1boon
Welkom op het forum! Ik maak niet vaak reclame voor mezelf, maar ik heb nog een vfc 416D aeg te koop staan hier op het forum mocht je interesse hebben.

Thx, ga zeker voor 416d, maar mijn oog is gevallen voor de tokyo marui hk 416d devgru....nog ff doorsparen dus
 
https://ivipid.com/watch/8m8kvg/

Mijn naam is Johannes Boonstra en samen met mijn 2 kinderen ,zijn we begonnen om ons klaar te maken voor Airsoft.
Wij hopen binnenkort te starten met een newbeeteam...
Zodat we samen kunnen groeien in deze sport.
Zelf komen wij uit Burgum.
Als er mensen uit de buurt komen en zin hebben om gezamenlijk op te trekken als team ,laat het weten.

Email: bombsquadnl@hotmail.com

Er wordt gewerkt aan een website
 
Hoi Johannes,

Leuk om te lezen, ik ben ook net nieuw hier en ook samen met mijn twee zoons een groep gestart onder de naam Airsoft Monkeys...wij spelen voornamelijk in Assen bij Copperhead.
 
Hoi Johannes, ik ben zelf ook net begonnen, heb mijn gear bijna compleet en zou me wel aan willen sluiten bij een team.
Ik ben geboren in Burgum, heb daar nog familie, maar woon in Boazum.
Leeuwarden zal waarschijnlijk ook mijn eerste locatie worden, 3 Juli is daar een introductiedag voor beginners.
Maar ben wel van plan om alle andere locaties ook eens te bezoeken!

Misschien is een WhatsApp groep wel handig voor je team! Dan mag je mij wel toevoegen :)

(Net dit forum ontdekt, zal me later nog even voorstellen)