Ik kan alleen maar bevestigen wat Eviltwin hier boven geschreven heeft.
Ik heb alles precies hetzelfde ervaren.
Ik heb alles precies hetzelfde ervaren.
@Eviltwin-NL- 10:00 uur: inloop/deuren geopend/doorlopend FPS meting tot 10:55 uur;
1.30 min heen
- 11:00 uur: Aanvang Safety briefing;
- 11:20 uur: Start skirm;
- 13:30 uur: Pauze;
- 14:00 uur: Hervatting skirm;
- 16:00 uur: Einde Skirm.
1.30 uur terug
Daarnaast lijkt me keiharde muziek nou ook niet echt heel relaxed, ik wil namelijk kunnen communiceren met mijn team.
Ik ben er toevallig Zondag ook geweest om wat informatie te vergaren als nieuwe en startende airsofter. ( woon er paar km vandaan dus dat was makkelijk ) Werdt gelijk welkom geheten door volgens mij de eigenaar of bedrijfsleider. Kreeg een duidelijke uitleg over allerlei zaken en ook een kleine rondleiding door het pand. Er werdt geskirmed op dat moment dus de velden/areas niet kunnen zien. Ze hebben ook een schietbaan waar we nog wel even hebben gekeken. Prijs vind ik wel aan de hoge kant aangezien ik nog geen gear heb en deze daar zal moeten huren is het wel een kostbaar dagje uit. Gezien de eerdere recensies twijfel ik nu wel of me dat het wel waard is en misschien beter eerst op een andere skirm mijn eerste indruk met airsoft kan laten maken.
Zoals gezegd wel zeer goed opgevangen bij binnenkomst en duidelijke info. Dat gaf zeker een goede indruk.
Ik wacht sowieso tot het buitenveld klaar is. Was meen ik net gecertificeerd of ging nu beoordeeld worden voor certificering. Door binnen en buiten te kunnen schakelen kunnen ze lijkt mij wel een mooi veelzijdig speelveld maken.
Klopt, ik vond het toen ik ging ook aan de dure kant. Ik weet niet wat de gear huren kost, maar dan word het dus nog wat duurder.. Ik kan als eerste skirm Bunkerhill enorm aanraden! Als je dat via het forum regelt, kan je misschien spullen lenen van een mede forumlid, dan hoef je geen pakket erbij te huren, en heb je waarschijnlijk een betere replica!
Bunker Hill lijkt mij ook erg gaaf en was graag gegaan maar dat weekend wordt m'n kleine mannetje 2 jaar. Maar ik geloof dat bunker hill meerdere keren per jaar is?! Wellicht de volgende dus!