Blauwe Maandag airsofter hier!

@John Doe Het is de spirituele opvolger van Project Reality (PR), gemaakt door een hele sloot vol ex ontwikkelaars van PR. PR is een realism mod voor BF2 (tegenwoordig standalone) die voor mij de perfecte mix was tussen BF2 arcade gameplay en realisme van ARMA. 

Binnen de limieten van BF2 (sommige dingen mochten of konden ze simpelweg niet aanpassen zonder dat EA achter ze aan kwam) hebben ze een ervaring gemaakt die het realisme van BF2 een flink aantal niveau's omhoog gooide. Maar het nog wel speelbaar maakte en een leuke snelheid had in verhouding met ARMA. 

Een hele dag lang één online game spelen zoals bij ARMA het geval is, zit er niet bij. Maar je games duren ongeveer één tot twee uur, waarin eigenlijk iedereen hun headset gebruikt, er onderling tussen squads plannen gemaakt werden, en assets zoals strykers, bradleys, ATGM's realistisch ingezet werden. 

Spray and pray en lonewolfen zoals bij BF2 was er niet bij en er werden realistische linies gemaakt met, voor FPS games, realistische gevechtsafstanden. Suppression werkte goed, smoke werkte goed, kortom the whole chabang! 

Het is geen ARMA, dat probeert het ook niet te zijn, maar het zit mooi tussen die twee uitersten in. Hierdoor kan je makkelijk zeggen "ik ga even een potje PR spelen" die je, als je geluk hebt, mogelijk nooit meer vergeet vanwege epische teamplay (tussen onbekenden) die je in geen andere game vindt.

@jan hehe kunnen we zekker doen, ben zeer beniewt hoe het speeld.

@John Doe Kijk een keer op deze site www.joinsquad.com en kijk of het je ook intressant lijkt.

@Jan oke dat klinkt echt heel tof! Haha Ik zal het proberen een beetje in de gaten te houden! En anders zie ik het vast wel langs komen op steam ;). Schaf ik em gelijk aan! Ik vind zowel Arma als BF heerlijk om te doen. Dus als hun kindje geboren is die een mooie mix van beide heeft, dan ben ik gelukkig ;). Zeker als er dus inderdaad ook wat meer lui spelen, dan weet je een beetje wat je van elkaar kan verwachten