@campesteijn das inderdaad de lastigheid, ik heb de canadese editie, dus heel veel refrenties die mensen niet snappen. maar ik heb de crabs adjust humidity uitbreiding, en die is vol met leuke kaarten.
Oei! Dat lijkt mij ook een mooie. COOP game toch? Met een zwaar "verhalend" aspect?Ben kort geleden begonnen met boardgames. De game die ik momenteel om de zo veel tijd speel met vrienden is Arkham Horror.
+1 voor de x-wingRegelmatig avondjes Magic (The Gathering) met een clubje vrienden.
Qua tabletop ook nog het een en ander, een legertje WW2 Brittenvoor Flames of War en nog een zwik X-Wing miniatures.
@Rebelattack Bedoel je "De Dobbelsteen" in Tilburg? Kwam daar vroeger veel, toen een tijd niet en nu de laatste tijd weer af en toe.
Speel je daar toevallig Friday Night Magic?
De eigenaar vertelde dat er een aantal airsofters daar dan Magic komen spelen!
Heb ook een poos warhammer gespeeld.
Maar idd heb onlangs een appartement gekocht in Tilburg Oud Noord. In de buurt van het Wilhelminapark. Daarvoor altijd in Moergestel gewoont.
Vind trading card games ook echt heel erg gaaf! Ben laatst begonnen met heartstone, maar vind iets fysieks, wel leuker. Misschien dat Magic daarom wel iets zou kunnen zijn.
Waarom ben je trouwens met magic gestopt?
@Rebelattack Tja nu ik me heb ingelezen wat draft en modern betekent bij Magic. Wordt het een stuk minder aantrekkelijk...
Dat gehannes van elke keer kaarten die gebanned worden is ook niet wat ik zoek. Wil gewoon casual 1 keer in de week een spelletje spelen met mensen. De rompslomp om het allemaal te moeten onderhouden gaat me te boven...
Welke wargame speel je btw?